خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد:

برگزاری اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در روز۱۳ آبان

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۵۷۸

مشترکات فراوانی در نهضت حسینی و انقلاب اسلامی ایران وجود دارد و مبارزه دربرابر طاغوت زمان با همراهی تمامی اقشار مردم مهم‌ترین و بارز‌ترین این مشترکات است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در روز ۱۳ آبان در میدان شهدای ذهاب رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام مجتبی اشجری در جلسه برنامه‌ریزی محرم با بیان اینکه هویت انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورا ی اباعبدالله الحسین(ع) است، گفت: در واقع منشا و ریشه انقلاب اسلامی حرکات و قیام امام حسین(ع) است.

وی الگوگیری از روش و منش ابا عبدالله را مورد تاکید قرار داد و افزود: مشترکات فراوانی در نهضت حسینی و انقلاب اسلامی ایران وجود دارد و مبارزه دربرابر طاغوت زمان با همراهی تمامی اقشار مردم مهم‌ترین و بارز‌ترین این مشترکات است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: اگر در صحرای کربلای، کودک، نوجوان و کنهسال به شهادت رسیدند در انقلاب اسلامی هم اقشار مختلف مردم وارد خیابان‌ها شدند و نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

اشجری با اشاره به اینکه در رشت در روز ۱۳ آبان در میدان شهدای ذهاب اجتماع بزرگ عزاداران حسینی برپا می‌شود، افزود: امسال روز عاشورا برای همه مردم رشت ماندگار و فراموش نشدنی است و پیام استکبار ستیزی و عاشورایی مردم گیلان به گوش همه جهانیان می‌رسد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش تدابیر لازم را برای جهت دهی دانش آموزان اتخاذ کند، گفت: از ظرفیت بسیج دانش آموزی در این روز بهره گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز