خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان خبر داد:

تجلیل از نویسندگان کتاب‌های عاشورایی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۴۴۷

امسال در مراسم هفته کتاب از نویسندگان کتاب با موضوعات عاشورایی، دفاع مقدس و گیلان شناسی تجلیل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری مراسم تجلیل از نویسندگان کتاب با موضوعات عاشورایی در گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی در نشست هماهنگی برگزاری هفته کتاب و کتابخوانی گفت: امسال بیست دومین دوره هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۴ آبان الی یکم آذر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نقش مطالعه و سرانه مطالعه بالا در استان گیلان خاطر نشان کرد: اهمیت کتاب در استان گیلان بیشتر از استان‌های دیگر است و در سبد خانواده‌های گیلانی کتاب جای دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: هر تحقیق، مقاله یا نوشته با ارزش برای ماندگاری به صورت کتاب در می‌آید.

وی هدف از تشکیل این جلسه را ایجاد هم افزایی در بخش کتاب عنوان کرد و گفت: امیدوارم با هماهنگی و همکارهای فرهنگی استان امسان یک حرکت منسجم در بخش کتاب و تقدیر از فعالان و عرصه کتاب داشته باشیم.

فاضلی اظهار کرد: امسال در مراسم هفته کتاب از نویسندگان کتاب با موضوعات عاشورایی، دفاع مقدس و گیلان‌شناسی تقدیر به عمل می‌آید.

این مسئول فرهنگی استان در پایان خاطر نشان کرد: دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان، قبل هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود و این باعثمی‌شود امسال دو هفته پی در پی با محوریت کتاب در استان داشته باشیم.

نشست هماهنگی برگزاری هفته کتاب و کتابخوانی، صبح امروز دوشنبه ۲۸ مهر با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی گیلان، رئیس شورای اسلامی و رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و جمعی از نمایندگان ادارات و نهادهای استان در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز