خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا عنوان کرد:

حضور مردم صومعه سرا در تجمع بزرگ عاشورائیان

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۴۲۳

برای انجام عزاداری بزرگ ارزشمند و در شان منزلت و جایگاه حضرت ابا عبدالله باید همه باهم اتحاد و همدلی داشته باشیم تا شاهد یک تجمع باشکوه در روز هفتم ماه محرم در صومعه سرا باشیم.

فرماندار صومعه سرا گفت: مردم صومعه سرا با حضور در تجمع بزرگ عاشورائیان، ارادت خود را به اهل بیت(ع) نشان می‌دهند.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، غلامحسین رجبی در دومین جلسه هماهنگی تجمع عاشورائیان در صومعه سرا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: باید با تلاش همگانی و همت بلند مراسمی ماندگار از عزاداری روز هفتم محرم در شهرستان به یادگار بگذاریم.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان صومعه سرا مردمی شریف و مذهبی و ولایت مدار هستند، افزود: امیدواریم بتوانیم با تلاش و همکاری خوب عزیزان هفتمین روزماه محرم این مراسم را در تقویم به نام شهرستان صومعه سرا ثبت کنیم.

وی یاد آور شد: برای انجام عزاداری بزرگ ارزشمند و درشان منزلت و جایگاه حضرت ابا عبدالله باید همه باهم اتحاد و همدلی داشته باشیم تا شاهد یک تجمع باشکوه در روز هفتم ماه محرم در صومعه سرا باشیم.

رجبی با بیان اینکه مقام معظم رهبری شروع ماه محرم را آغاز فصل و تجدید پیمان و تازه کردن عهد با انسانی می‌دانند، افزود: قیام حضرت امام حسین(ع) برای جلوگیری از ایجاد شکاف در دین مبین اسلام بود.

فرماندار صومعه سرا یادآور شد: همیشه وحدت، صمیمت و برادری باعثاوج رشد اتحاد و همبستگی بین مسلمانان شده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) اوج گرفت و با وحدت و برادری و صمیمیت به جهانیان نشان داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز