خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

ستاد تسهیل سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در گیلان تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۷۶۶

به گفته نجفی، از سرمایه‌گذاری طرح‌های بیش از پنج میلیارد تومان در گیلان استقبال می‌شود.

استاندار گیلان از تشکیل ستاد امور سرمایه‌گذاری و کارآفرینی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی در جلسه کارگروه اشتغال و صنعت گیلان با تاکید بر ورود سرمایه‌گذاران در طرح‌های بزرگ استان اظهار کرد: از سرمایه‌گذاری طرح‌های بیش از پنج میلیارد تومان در گیلان استقبال می‌کنیم.

وی به پیگیری اجرای طرح پتروشیمی در گیلان اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی پتروشیمی با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان پیگیری می‌شود.

نجفی از تشکیل ستاد امور سرمایه‌گذاری و کارآفرینی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در گیلان خبر داد و بیان کرد: رئیس کل دادگستری و مدیران بخش‌های مربوطه عضو ستاد مذکور هستند.

استاندار گیلان بر مشخص شدن وضعیت طرح‌های سرمایه‌گذاری در ستاد امور سرمایه‌گذاری و کارآفرینی استان تاکید کرد و گفت: اگر مواردی از طرح‌های سرمایه‌گذاری در گیلان قابل برطرف شدن نباشد به مرکز ارسال و پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به رتبه هشتم بیکاری گیلان در کشور، تصریح کرد: رتبه مذکور برای بنده و مدیران در استان قابل قبول نیست.

نجفی به وجود خشکسالی در تابستان امسال اشاره کرد و یادآور شد: باغ‌های چای در خشکسالی سال جاری آسیب دیدند.

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به وضعیت ناوگان حمل و نقل استان، خاطرنشان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی گیلان در شأن مردم استان نیست و در بخش حمل و نقل شهری باید از فرصت منطقه آزاد استفاده شود.

وی خواستار ثبت ایجاد اشتغال تمام دستگاه‌ها در سامانه رصد شد و اظهار کرد: ثبت اشتغالزایی دستگاه‌های مختلف باید تا دو هفته آینده در سامانه رصد بهبود یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز