خبرگزاری کار ایران

سرپرست صنایع کوچک شهرکهای صنعتی گیلان:

صنایع کوچک در ایجاد اشتغال پایدار و تولید تاثیرگذارند

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۳۶۴

روند پیشرفت روز افزون محیط های کسب و کار، صنایع کوچک و متوسط را جزئی از زنجیره تولید قرار داده است.

سرپرست صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: صنایع کوچک و متوسط، توانایی تولید فن آوری های جدید اشتغال پایدار و کمک به واحدهای بزرگ تولیدی را در خود جای داده اند.

به گزارشایلنا از رشت، عباس قلندری با بیان این مطلب اظهار کرد: صنایع کوچک با توانمندی های خود می تواند با از میان برداشتن مشکلاتی همچون بیکاری توزیع ناعادلانه درآمد نقش مهمی را در چرخه اقتصادی کشور داشته باشد.

وی افزود: سازمان صنایع کوچک می تواند با ارائه و انجام برنامه هایی همچون تامین مالی صنایع کوچک، نوسازی و افزایش بهره وری صنایع کوچک، فن آوری و توسعه محصول صنایع کوچک، توسعه خوشه ها و شبکه خوشه های همسان و مکمل، توسعه بازار عرضه و تقاضای خدمات کسب و کار، بهبود فضای کسب و کار و بستر سازی حقوقی و قانونی صنایع کوچک، تدوین و اجرای طرح های اشتغال زا صنایع کوچک و روستایی، گامهای اساسی و بلندی در جهت رشد و تعالی همه جانبه واحدهای صنعتی استان بردارد.

وی در بحثاهداف سازمان صنایع کوچک به چند مورد اشاره کرد و گفت: توسعه و تکمیل کلیه زیر ساخت های مورد نیاز استقرار صنایع در شهرکها و نواحی صنعتی، توسعه خدمات نرم افزاری صنایع کوچک در شهرستان ها و شهرکهای بزرگ صنعتی کشور، توسعه خوشه ها ی صنعتی، حمایت از ایجاد بنگاه های صنعتی کوچک زودبازده برای اشتغال سریع و حمایت از سرمایه گذاریهای صنعتی از جمله این اهداف است.

قلندری در خصوص خدمات سازمان صنایع کوچک گفت: توسعه شهرک های تخصصی و فناوری با توجه به اولویت ها و مزیت های صنعتی، بهبود فضای کسب و کار صنایع کوچک و ایجاد شرایط لازم در جهت امنیت سرمایه گذاری از جمله خدمات سازمان صنایع کوچک است.

وی ابراز داشت: امید است با کمک و همکاری تمام فعالان عرصه صنعت از بخشهای دولتی و خصوصی دستیابی به برنامه های تدوین شده محقق گردد و بالندگی، سرافرازی، توسعه یافتگی هر چه بیشتر کشور عزیزمان را موجب شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز