خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد؛

ساخت ۳۴۸ واحد مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در کشور

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۱۲۴

باقی‌مانده واحدهای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر تا اواسط سال آینده تحویل مردم داده می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۳۴۸ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر کشور با بانک‌ها و مردم عقد قرارداد شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا تابش پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از عقد قرارداد ۳۴۸ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر با بانک‌ها و مردم خبر داد.

وی با بیان اینکه ۲۶۸ هزار مسکن تاکنون در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر تحویل مردم شده است، اظهار کرد: ۴۰ هزار واحد تا پایان سال جاری تحویل مردم می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: باقی‌مانده واحدهای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر تا اواسط سال آینده تحویل مردم داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ هزار واحد مذکور بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: در سه ماه پایانی سال گذشته یک‌هزار میلیارد تومان از اعتبارات مسکن مهر توسط دولت در اختیار مردم قرار گرفته است.

تابش درباره اجرای طرح هادی در کشور افزود: طرح هادی روستایی تا پایان سال آینده در تمام روستاهای کشور به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه ۸۶ درصد روستاهای کشور طرح هادی دارند، یادآور شد: طرح هادی در ۱۳ هزار و ۵۰۰ روستای کشور اجرایی شده و در ۲ هزار روستا نیز در حال اجرا است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای طرح هادی در ۳ هزار روستای کشور در سال آینده خبر داد و متذکر شد: امسال ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی در کشور ساخته و مقاوم‌سازی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز