خبرگزاری کار ایران

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد:

حضور۹۰ غرفه در نخستین نمایشگاه توانمندی‌های شهرک‌های صنعتی رشت

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۹۱۰

نمایشگاه توانمندی‌های شهرک‌های صنعتی می‌تواند نقش تاثیر گذاری را بر رونق صنعت گیلان ایفا کند.

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از حضور۹۰غرفه در نخستین نمایشگاه توانمندی‌های شهرک‌های صنعتی رشت خبرداد.

به گزارش ایلنا از رشت، طهمورثلاهوتی اشکوری با اعلام این خبر اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی‌های شهرک‌های صنعتی استان، موقعیت مناسبی برای شناخت واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سطح استان به ویژه معرفی محصولات آن‌ها است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به صورت تخصصی برگزار شده است، افزود: با این حال شاهد حضور خوب مردم به ویژه صنعتگران در بازدید از غرفه‌ها بودیم و به گفته صاحبان صنایع این نمایشگاه از جمله نمایشگاه‌های خوب و موثر در عرصه صنعت و استاندارد بود.

لاهوتی خاطر نشان کرد: از آنجا که سازماندهی تولید در صنایع کوچک گسترده نیست و در عین حال نیروی کار ماهر در آن اشتغال دارد، رقابت جذب و بومی کردن تکنولوژی بسیار بالا است و این نمایشگاه در این راستا نقش مهمی را به عهده دارد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: ۹۰ غرفه در اولین نمایشگاه توانمندی‌های شهرک‌های صنعتی استان گیلان حضور یافتند که نشان دهنده اهمیت و سطح کمی و کیفی این نمایشگاه است.

وی در همین راستا افزود: با توجه به اینکه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری شده است می‌بایست بکوشیم تا با عزمی راسخ و حرکتی جهاد گونه در ترویج هر چه بهتر فرهنگ استفاده از محصولات داخلی و رونق صنعت و ارتقای سطح کمی کیفی آن گامی مثبت و رو به جلو برداریم.

وی در پایان ضمن تشکر از نمایندگان حاضر در مجلس شورای اسلامی، استاندار و مسئولان استانی و سپاس از حضور خوب و موفق مردم و صاحبان صنایع یادآور شد: نمایشگاه توانمندی‌های شهرک‌های صنعتی می‌تواند نقش هر چند کوچک ولی تاثیر گذاری را بر رونق صنعت در استان داشته باشد.

وی ابراز داشت: امیدوارم این توفیق رو داشته باشیم تا در سال‌های اینده نیز مانند امسال چنین نمایشگاهی رو با حضور پر شور واحدهای صنعتی برگزار کنیم.

برگزاری نشست مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی ومدیرکل اداره کل استاندارداستان گیلان باصاحبان صنایع در نخستین نمایشگاه توانمندیهای شهرکهای صنعتی و بازدید جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از دیگر قسمت‌های برگزاری این نمایشگاه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز