خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر:

هیچ راهی بر اثر رانش در رودسر بسته نیست

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۰۲۴

به دلیل بافت خاصی که خاک شهرستان رودسر و روستاهای آن دارند با بارش باران، احتمال رانش در این شهرستان امری طبیعی است.

فرماندار رودسر گفت: هیچ راهی بر اثر رانش در رودسر بسته نیست.

به گزارش ایلنا از رودسر، امیر جانبازی درخصوص انتشار خبر وقوع رانش زمین در رودسر و بسته شدن راه‌های سه روستای این شهرستان گفت: هیچ راهی بر اثر رانش در رودسر بسته نیست.

وی با بیان اینکه رانش در مسیر راه روستایی سیاهکوله رخ داده است که راه دسترسی دو روستای گیل ملک و بزکویه است، اضافه کرد: تردد در هر سه راه این روستا‌ها اکنون جریان دارد.

وی خاطرنشان کرد: البته به علت بارندگی، جابجایی خاک‌هایی که بر اثر رانش در راه ریخته شده‌اند کمی سخت است اما همچنان در حال انجام است.

جانبازی در پاسخ به اینکه آیا مسیر منطقه جواهردشت که از توابع شهرستان رودسر است، باز است، تصریح کرد: این مسیر اصلا سکونتگاه ندارد به خصوص سکونتگاه‌های دائمی و به دلیل آبنمایی که در این مسیر قرار دارد و در حال حاضر پر آب است و به طبع مسیر بسته است.

وی تصریح کرد: به محض کاهش بارندگی مسیر جواهردشت هم باز می‌شود.

وی گفت: به دلیل بافت خاصی که خاک شهرستان رودسر و روستاهای آن دارند با بارش باران احتمال رانش در این شهرستان امری طبیعی است.

فرماندار رودسر از رسانه‌های استان خواست تا اخبار حوادثطبیعی یا غیرطبیعی وضعیت منطقه حادثه دیده را درست انعکاس دهند تا موجبات نگرانی شهروندان بیش از میزان خسارت‌هایی که پیش آمده نباشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز