خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود:

۳۰برنامه بومی محلی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در لنگرود برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۳۳۸

برگزاری مسابقات دوچرخه سواری، کشتی، والیبال و فوتسال با همکاری اداره ورزش و جوانان، اجرای همایش تجلیل از خانواده‌ها به منظور ترغیب فرهنگ عفاف و حجاب و ایجاد تسهیلات ویژه آزاد سازی و رفع توقیف خودرو‌های توقیف شده در پارکینگ از دیگر برنامه‌های جانبی در این هفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود گفت: ۳۰برنامه بومی محلی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در لنگرود برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از لنگرود، حسین نیک فرد با اشاره به فرارسیدن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی شعار امسال این نیرو مبنی بر پلیس تلاش جهادی و کارآمدی و اقتدار ملی اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی در لنگرود از ۱۴ مهر با ۶۰ برنامه جانبی و ۳۰ برنامه بومی و محلی با تدبیر شهرستانی شروع خواهد شد.

وی افزود: اجرای صبحگاه مشترک، افتتاح نمایشگاه ویژه همراه با کشفیات نیرو با ۶ غرفه در سالن ستاد فرماندهی با موضوعات آسیب‌های اجتماعی، غبار رویی و عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار از خانواده ۳۶ شهید ناجا، ویزیت رایگان با همکاری پزشکان، شهرستان، اهدای خون، گردهمایی پلیس افتخاری، مانور موتورسواران قانونمند با اهدای کلاه ایمنی، بازدید دانشجویان و دانش آموزان از مرکز فوریت‌های پلیس و کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و نمایشگاه و اعزام کار‌شناسان انتظامی به مراکز آموزشی و نشست هم اندیشی با اصناف و بازاریان شهرستان از جمله این برنامه هاست.

نیکفرد گفت: تعداد پرونده‌های تشکیل شده قضایی نسبت به سال گذشته ۴۵درصد افزایش داشته و این تناسب از بین کل جرائم ۲۴ گانه بوده است ضمن اینکه ابلاغ اوراق قضایی نیز ۸۹ درصد افزایش داشته است.

فرماندهی منطقه انتظامی لنگرود از افزایش ۴۸درصدی تماس مردم به فوریت‌های پلیس در طی یک سال اخیر را نشان از اعتماد مردم به نیروی انتظامی دانست که آمار آن بالغ بر ۱۹ هزار تماس بوده است.

این مسئول افزود: ۸۳درصد از سارقین دستگیر شده در شش ماهه اول سال جاری از معتادین بوده ضمن اینکه در طی یک سال اخیر در بحثکشف موادمخدر ۳۲۹ درصد افزایش کشف داشته‌ایم.

نیک فرد در پایان با اظهار تأسف نسبت به افزایش ۲۱درصدی تصادفات منجر به فوت و جرح به دلیل عدم رعایت در بستن کمربند ایمنی برای اتومبیل و کلاه ایمنی برای موتورسیکلت در طی شش ماه اخیر گفت: ۶۳ درصد این تصادفات موتورسواران بودند.

شهرستان لنگرود در ۶۰ کیلومتری شرق گیلان واقع شده که پرتراکمترین شهرستان و کشورو به شهر موتورسواران مشهور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز