خبرگزاری کار ایران

سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان خبرداد:

امضا تفاهم نامه همکاری فنی و حرفه‌ای با مرکز سما رشت

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۲۲۳

هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه ایجاد چارچوب مناسب به منظور انجام همکاری‌های آموزشی فی مابین است.

سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان از امضا تفاهم نامه همکاری این اداره کل با مرکزآموزشی فرهنگی سما رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، رحیم عطایی‌پور در این نشست مشترک به تشریح فعالیت‌های اداره کل فنی و حرفه‌ای گیلان، سیاست‌ها و برنامه‌های در دستور در عرصه‌های آموزشی پرداخت.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های این اداره کل، استفاده دانشجویان از ظرفیت‌های و پتانسیل‌های موجود فنی و حرفه‌ای سراسر استان برای توانمندسازی مهارتی است، افزود: برگزاری دوره‌های مشترک فنی و حرفه‌ای و مرکز آموزشی فرهنگی سما رشت برای دانشجویان، برگزاری آزمون‌های مشترک، طرح استعدادیابی افراد نخبه با هماهنگی دو طرف، اعزام تیم مشاوره فنی و حرفه‌ای به مدارس سما جهت آشنایی دانشجویان با مهارت‌های فنی و حرفه‌ای از دیگر برنامه‌های در دستور کار این اداره کل است.

وی با اشاره به اهمیت آموزش‌های مهارتی در توانمند سازی دانشجویان و فارغ التحصیلان و نظر به جایگاه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به عنوان متولی آموزش‌های مهارتی و در راستای تحقق اهداف نظام و بهره‌مندی حداکثری دانشجویان ازامضا تفاهم نامه همکاری فنی و حرفه‌ای با مرکزآموزشی و فرهنگی سما رشت خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: هدف از انعقاد این تفاهمنامه ایجاد چارچوب مناسب به منظور انجام همکاری‌های آموزشی فی مابین است.

سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان ادامه داد: برای این منظور مرکز مهارت‌های پیشرفته از طرف اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گیلان و دانشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد رشت از طرف مراکز سما استان به عنوان نمایندگان اجرایی در تحقق این همکاری می‌باشند و بر اساس این تفاهمنامه تبادل وسایل کمک آموزشی، کارگاهی، آزمایشگاهی، استاد و دانشجو، برگزاری و گسترش دوره‌های مهارتی، باحفظ منافع همه جانبه امکان پذیر می‌‌شود.

در پایان سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان به همراه آزادبر، ریاست موسسه و هئیت همراه از واحدهای آن مرکز و همچنین کارگاه‌های آموزشی بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز