خبرگزاری کار ایران

رئیس واحد فومن و شفت خبر داد:

راه‌اندازی پایگاه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد واحد فومن و شفت

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۲۷۶

پیوند دانشگاه آزاد اسلامی با نهاد مقدس بسیج پیوندی اثرگذار و ناگسستنی است و دانشگاه و بسیج لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت از راه اندازی پایگاه مقاومت بسیج کارکنان در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش ایلنا از فومن، رئیس سازمان بسیج کارکنان سپاه قدس استان گیلان در آیین افتتاح این پایگاه بسیج در سالن کنفرانس واحد فومن و شفت با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهیدان والامقام ایران اسلامی و نیز فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید گفت: توسعه علم و دانش و فن آوری و نیز تربیت فرزندان و آینده سازان ایران اسلامی با تراز انقلاب اسلامی از وظایف برجسته دانشگاه‌ها است.

حسن حبیبی حضور اقشارمختلف بسیج در دانشگاه‌ها را اثرگذار خواند و افزود: بسیج در دوران مختلف انقلاب اسلامی تحت امر ولایت فقیه در همه صحنه‌ها حضوری پرشکوه داشته است.

وی اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی بسیار اثرگذاری در سطح دانشگاه آزاداسلامی واحد فومن و شفت با تلاش مدیران و مجموعه همکاران انجام شده که انشاء الله با راه اندازی بسیج کارکنان شتاب بیشتری می‌گیرد.

فرمانده سپاه فومن نیز در این آیین با گرامیداشت ایام مبارک هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان سرافراز ایران اسلامی، گفت: خدمت در بسیج و پاسداری در راه اسلام و قرآن عشقی بزرگ است که بسیجی با افتخار جان خود را در این مسیر، تحت امر و فرامین مقام عظمای ولایت قرار داده است.

علی توشه با برشمردن و تشریح کامل مسائل فرهنگی و اثرگذاری ویژه آن در سطح جامعه افزود: دشمن در زمینه‌های مختلف فرهنگی سرمایه گذاری کرده است و تاکنون با هوشیاری ملت سرافراز ایران از جمله دانشگاهیان بسیجی نه تنها نتیجه‌ای نگرفته بلکه زمین گیر شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت با حضور ریاست واحد با روحیه بسیجی و همیاری همکاران دغدغه‌های فرهنگی شهرستان در این حوزه را مرتفع کرده است، اظهار کرد: در زمینه‌های مختلف فرهنگی بنا به اعتقاد بزرگان با برخورد سلبی نمی‌توان نتیجه گرفت و باید با رعایت اصول دینی و اخلاقی در زمینه فرهنگی موفق عمل کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت نیز در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان والامقام نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: پیوند دانشگاه آزاد اسلامی با نهاد مقدس بسیج پیوندی اثرگذار و ناگسستنی است و دانشگاه و بسیج لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

مجتبی ملکی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه بسترسازی فعالیت و انجام ماموریت‌های اقشار مختلف بسیج اساتید، بسیج دانشجویی و نیز بسیج کارکنان در زمینه اشاعه مسائل فرهنگی موثر عمل کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز