خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان:

اجرای طرح هم‌کدی تلفن‌های گیلان از فردا

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۵۵۴

در سال یک هزار چهارصد و چهار ایران اسلامی باید در زمینه‌های علمی فناوری و پزشکی و غیره رتبه اول را در منطقه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان از اجرای طرح هم‌کدی تلفن‌های گیلان از فردا در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا خضر دوست در راستای حذف کدهای بین ‌شهری تمام استان‌ها، از روز چهارشنبه، ۹ مهرماه، اجرای این طرح در استان گیلان آغاز می‌شود. در این طرح کد استان به ۰۱۳ تغییر و تمام شماره تلفن‌های این استان هشت رقمی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات گیلان، رضا خضر دوست با اعلام این خبر اظهار کرد: با اجرای این طرح، کد بین شهری در تماس‌های درون استانی حذف و سهولت ارتباطات با هزینه کمتر می‌سر می‌شود.
وی تصریح کرد: مشترکان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۲۹۲۹، ارسال شماره قدیم به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۸۲۸ و دریافت شماره جدید از طریق پیامک و یا مراجعه به سایت شرکت مخابرات استان گیلان به نشانی www. tcg. ir(لینک طرح همکدی) از شماره جدید خود اطلاع کسب کنند.

این مسئول افزود: در سال یک هزار چهارصد و چهار ایران اسلامی باید در زمینه‌های علمی فناوری و پزشکی و غیره رتبه اول را در منطقه داشته باشد.

وی با بیان اینکه وظیفه ما این است که با سرعت بیشتری کارکنیم ادامه داد: ما مدیون شهدا هستیم و هر چه داریم از برکت خون شهداست.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گیلان در ادامه از تلا ش‌های پرسنل این شرکت قدردانی کرد و از کلیه همکاران این شرکت خواست تا در اجرای طرح ملی همکدی تلفن‌های استان گیلان در ستاد و شهرستان‌ها همکاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز