خبرگزاری کار ایران

با حضور خبرنگاران؛

اعضای کمیسیون‌های شورای شهر رشت معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۱۶۹

اعضای منتخب کمیسیون‌های مختلف شورای اسلامی شهر رشت شامگاه روز گذشته معرفی شدند.

اعضای کمیسیون‌های مختلف شورای اسلامی شهر رشت معرفی شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، اعضای منتخب کمیسیون‌های مختلف شورای اسلامی این شهر شامگاه روز گذشته معرفی شدند.

در کمیسیون فرهنگی‌ اجتماعی شورای شهر رشت، محمود باقری‌خطیبانی با ۱۳ رای، پیشگر با ۱۱ رای، جمشیدی‌چناری با ۱۳ رای، رفیعی با ۱۲ رای، شیرزاد با ۱۴ رای، نیکومنش با ۱۵ رای و فرهاد شوقی با ۱۵ رای معرفی شدند.

در کمیسیون برنامه و بودجه حقوقی شورای شهر رشت نیز جمشیدی‌چناری، رجبی، رفیعی، صابر، علوی، کاظمی و کارگرنیا معرفی شدند که کارگرنیا ۱۵ رای و علوی ۱۳ رای را به دست آوردند.

اعضای داوطلب کمیسیون بهداشت و محیط زیست نیز باقری‌خطیبانی با ۱۴ رای، پیشگر با ۱۴ رای، جمشیدی‌چناری با ۱۵ رای، اسماعیل حاجی‌پور با ۱۲ رای، شیرزاد با ۱۲ رای، موسوی‌روزان با ۱۲ رای و نیکومنش با ۱۵ رای هستند.

در کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر رشت نیز اسماعیل حاجی‌پور ۱۱ رای، رجبی ۱۳ رای، رسولی ۱۱ رای، فرهاد شوقی ۱۴ رای، صابر ۱۴ رای، امیرحسین علوی ۱۱ رای و کاظمی ۱۴ رای کسب کردند.

برای کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر رشت نیز حاجی‌پور ۱۰ رای، رجبی ۱۳ رای، رسولی ۱۰ رای، کاظمی ۱۵ رای، نیکومنش ۱۴ رای، کارگرنیا ۱۳ رای و موسوی‌روزان ۱۲ رای را به دست آوردند.

برای هر کمیسیون شورای شهر رشت انتخابات داخلی بین اعضای منتخب برگزار و رئیس‌‌ همان کمیسیون مربوطه انتخاب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز