خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی و امور حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد؛

پرداخت مابقی مطالبات معوق ایثارگران تا پایان مهر ماه جاری

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۷۸۱

بخش نخست مطالبات معوق ایثارگران روز گذشته پرداخت شد.

معاون پارلمانی و امور حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت مابقی مطالبات معوق ایثارگران تا پایان مهر ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت‌الاسلام سید مهدی فقیهی امروز در همایش «خاک سرخ» جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمتگزار در مجتمع خاتم‌الانبیا(ص) این شهر با اشاره به مطالبات معوق ایثارگران از سال‌های ۸۵ و ۸۶ اظهار کرد: تمام مطالبات ایثارگران در قالب ماده ۱۳ به طور کامل پرداخت می‌شود.

وی از پرداخت بخش نخست مطالبات ایثارگران در یکم مهر ماه جاری خبر داد و افزود: دهم مهر ماه جاری مطالبات معوق جانبازان در مدت ۱۰ روز پرداخت می‌شود.

فقیهی با بیان اینکه تمام مطالبات معوق خانواده شهدا و ایثارگران به طور کامل پرداخت می‌شود، تصریح کرد: پرداخت مطالبات مذکور از ۲۰ تا ۳۰ مهر ماه جاری صورت می‌گیرد ضمن اینکه مطالبات بازنشستگی ایثارگران پرداخت می‌شود.

معاون پارلمانی و امور حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه خواستار تجدید نظر در روش‌های جریان ایثارگری در جامعه شد و بیان کرد: ایثارگران بسیار مظلوم واقع شدند و مورد اتهام هستند و در روش‌های جمعی و تشکل‌ها باید همراهی لازم وجود داشته باشد.

وی همراهی با تشکل‌های ایثارگری را از راهبردهای بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد و گفت: اگر متفرق شویم جریان معاند جامعه ایثاگری را متهم به زیادهی‌خواهی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز