خبرگزاری کار ایران

شهردار لاهیجان:

دو نسخه کتاب کودک در شهرداری لاهیجان رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۶۴۳

کتاب‌ها ی منتشر شده در زمینه فرهنگ تفکیک زباله از مبدأ و آشنایی با اماکن تاریخی و گردشگری شهر لاهیجان است که با خلاقیت به زبان شعر و نقاشی کودکانه تهیه شده است.

شهردار لاهیجان گفت: دو نسخه کتاب کودک در شهرداری لاهیجان رونمایی شد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، رضا کحالی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، از رونمایی دو نسخه کتاب مخصوص کودکان خبر داد و افزود: در سال مزین به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و با تأکیدات مقام معظم رهبری بر اهمیت فرهنگ سازی صحیح و نهادینه کردن آموزش به ویژه در بین کودکان، شهرداری لاهیجان اقدام به تهیه و چاپ دو نسخه کتاب برای رده سنی «ب» کرده است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر مقوله فرهنگ و هنر به ویژه در سال جاری افزود: شهرداری لاهیجان در کنار توجه به مسایل و دیدگاه‌های مختلف عمرانی و توسعه همه جانبه شهری، به مقوله فرهنگ توجه خاصی داشته که توانسته برگزاری جشنواره تئا‌تر خیابانی شهروند را در کارنامه خود ثبت کند.

شهردار لاهیجان ادامه داد: ضمن حمایت از امور فرهنگی شهر، با انجام این پروژه فرهنگی، برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهر افزوده شده است.

وی درباره مضمون این دو نسخه کتاب تصریح کرد: کتاب‌های منتشر شده در زمینه فرهنگ تفکیک زباله از مبدأ و آشنایی با اماکن تاریخی و گردشگری شهر لاهیجان است که با خلاقیت به زبان شعر و نقاشی کودکانه تهیه شده است.

کحالی افزود: این دو نسخه کتاب دارای شابک بوده و در کتابخانه ملی ایران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب تهران نیز ثبت و موجود است و کلیه حقوق مادی و معنوی چاپ کتاب‌ها برای شهرداری لاهیجان محفوظ است.

وی تصریح کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در سطح شهر لاهیجان این دو جلد کتاب به همراه برنامه کلاسی تهیه شده توسط همین شهرداری در بین دانش آموزان مقطع پیش دبستان و دبستان توزیع شد.

کحالی یادآور شد: علاقه مندان جهت تهیه این اقلام فرهنگی می‌توانند با مراجعه به واحد روابط عمومی و امور پژوهش شهرداری لاهیجان به عنوان هدیه‌ای از جانب شهرداری لاهیجان به آینده سازان ایران اسلامی، آن‌ها را دریافت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز