خبرگزاری کار ایران

طی نشستی دو جانبه مطرح شد؛

بهبود فضای فعالیت سرمایه‌گذاران در تالار بورس منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۱۲۳

مدیران عالی دو سازمان، معاونین و مدیران بورس کالای کشور، مدیران اقتصادی سازمان منطقه آزاد انزلی و مدیران شرکت کارگزار بورس کالای این منطقه(کارگزار آگاه) در این جلسه که در ساختمان مرکزی بورس کالای ایران برگزار شد، حضور داشتند.

رضا مسرور، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان با حسین پناهیان، مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران دیدار کرده و درخصوص راهکارهای توسعه همکاری‌ها به گفتگو پرداختند.

به گزارش ایلنا از انزلی و به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد انزلی، در این جلسه مسیرهای توسعه فعالیت‌های تالار اختصاصی بورس کالای منطقه آزاد انزلی، معرفی هرچه بیشتر بورس کالای منطقه به فعالین اقتصادی کشور، همکاری در زمینه جذب تجار و بازرگان ایرانی و خارجی فعال در کشورهای حاشیه دریای خزر و قفقاز و استفاده از مزایا و معافیت‌های قانونی منطقه آزاد انزلی به منظور توسعه همکاری‌ها با بورس‌های کشورهای منطقه از جمله مهم‌ترین محورهایی بود که میان مدیران عامل سازمان منطقه آزاد انزلی و شرکت بورس کالای ایران مورد مذاکره قرار گرفت.

این گزارش می‌افزاید: دو طرف توافق کردند همکاری‌های خود را در خصوص رونق تالار اختصاصی بورس کالای منطقه آزاد انزلی بخصوص در عرصه معاملات بین المللی و بهبود فضای فعالیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این تالار بورس، افزایش دهند.

علاوه بر مدیران عالی دو سازمان، معاونین و مدیران بورس کالای کشور، مدیران اقتصادی سازمان منطقه آزاد انزلی و مدیران شرکت کارگزار بورس کالای این منطقه(کارگزار آگاه) در این جلسه که در ساختمان مرکزی بورس کالای ایران برگزار شد، حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز