خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه شهرستان سیاهکل؛

دفاع مقدس یکی از موفق‌ترین نمونه‌های عزم ملی و مدیریت جهادی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۰۴۰

پس از آغاز جنگ، در درون ملت غیور ایران انگیزه‌ای برای دفاع از وطن، ناموس، خاک و سرزمین شکل گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل گفت: در جنگ تحمیلی شهدای بسیار گرانقدری را تقدیم انقلاب اسلامی کردیم که اگر هر کدام از آن‌ها هم اکنون بودند استوانه‌هایی بسیار قوی برای نظام به شمار می‌رفتند.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، سرهنگ پاسدار سیدجعفر حسینی فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به خصوص هشت هزار شهید والامقام گیلان و ۲۲۰ شهید سیاهکل اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری دلاورمردی‌های رزمندگان شیرمرد سرزمین مقاومت در مقابله با مستکبران جهان به رهبری امام خمینی(ره) است.

وی در ادامه به چگونگی تحمیل جنگ علیه ایران و مقاومت مردم در برابر این جنگ نابرابر اشاره کرد و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و بیرون راندن ایادی استکبار جهانی، غرب و استکبار برای بازیابی جایگاه خود در این کشور به تکاپو افتادند تا جایی که در اوایل به دولت موقت و بنی‌صدر دل خوش کرده بودند.

فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل اضافه کرد: از آنجایی که آن‌ها با این برنامه به نتیجه‌ای نرسیدند برای ساقط کردن نظام اسلامی و در قالب رژیم بعثعراق جنگی نابرابر را بر کشور تحمیل کردند که در آن جنگ، بیش از ۲۰ کشور و از جمله ابرقدرت‌های شرق و غرب صدام را برای نابودی انقلاب اسلامی پشتیبانی نیرویی و تسلیحاتی می‌کردند.

سرهنگ حسینی با اشاره بر اینکه در ۳۱ شهریورماه ۱۳۵۹ تجاوز حزب بعثعراق بر علیه ایران آغاز شد، تصریح کرد: پس از آغاز جنگ، در درون ملت غیور ایران انگیزه‌ای برای دفاع از وطن، ناموس، خاک و سرزمین شکل گرفت.

وی با تأکید بر اینکه طولانی شدن جنگ موجب قوی‌تر و بالنده‌تر شدن رزمندگان اسلام می‌شد، گفت: در هشت سال دفاع مقدس، مردم ایران ثابت کردند که به احدی از متجاوزان اجازه تجاوز به خاک و سرزمین ما را نخواهند داد و مردانه در مقابل آن‌ها ایستادند.

فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از موفق‌ترین نمونه‌های عزم ملی و مدیریت جهادی بود، افزود: در زمان شروع جنگ، کشور علاوه بر محدودیت‌ها و عقب‌ماندگی‌های تاریخی در تحریم مطلق به‌سر می‌برد ولی با مدیریت، پشتکار و عزم ملی که ‌بین مردم و مسئولان وجود داشت توانستیم به پیروزی برسیم.

سرهنگ حسینی ابراز کرد: در جنگ تحمیلی شهدای بسیار گرانقدری را تقدیم انقلاب اسلامی کردیم که اگر هر کدام از آن‌ها هم اکنون بودند استوانه‌هایی بسیار قوی برای نظام به شمار می‌رفتند. امروز ما موظف هستیم که رشادت و دلیرمردی جوانان این مرز و بوم در دفاع جانانه مقدس را پاس داشته و آن را برای نسل‌های آینده انقلاب زنده نگه بداریم.

دبیر ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان سیاهکل از مساعدت و تعامل همه مجموعه‌های شهرستان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این هفته تقدیر کرد و گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با برگزاری صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی آغاز می‌شود.

سرهنگ حسینی نواختن زنگ مقاومت در مدارس، رژه موتورسواران بسیجی، برگزاری نمایشگاه عکس، ویزیت رایگان، افتتاح سوله ورزشی صالحین، همایش معتمدین بازار جهت حمایت از عرصه‌های اقتصاد مقاومتی را از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سیاهکل ذکر کرد.

خاطرنشان کرد: گلباران مزار شهدا، برگزاری مراسم شبی با شهدا، اهدای یک واحد مسکونی به مادر شهید و برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و شهدای فرهنگی شهرستان سیاهکل از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته درسیاهکل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز