خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛

تجهیزات ورزشی ویژه جانبازان درلاهیجان نصب شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۹۰۱

نصب ویلچر رو در پیاده‌روهای ترمیم شده سطح شهر و مجهز کردن سرویس‌های بهداشتی عمومی برای استفاده جانبازان و معلولان بزرگوار از دیگر اقدامات شهرداری لاهیجان جهت رفاه حال این شهروندان عزیز خواهد بود.

شهردار لاهیجان از نصب تجهیزات ورزشی ویژه جانبازان و معلولان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، برای نخستین بار در پارک این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، رضا کحالی از نصب تجهیزات ورزشی ویژه جانبازان و معلولین در پارک ضلع شمالی استخر خبر داد و افزود: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران، برای اولین بار، شهرداری لاهیجان با نصب مجموعه ورزشی و سرویس حرکت درمانی MTM مخصوص معلولین و جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، خدمتی دیگر به شهروندان گرانقدر ارائه کرده است.

وی افزود: این مجموعه ورزشی در پارک ضلع شمالی استخر و در مجاورت ساختمان ستادی وجدید الاحداثشهرداری لاهیجان قرار دارد که جانبازان و معلولان گرانقدر ضمن استفاده از مجتمع گردشگری و تفریحی استخر لاهیجان می‌توانند از این امکانات ورزشی نیز استفاده کنند.

شهردار لاهیجان در پایان خاطر نشان کرد: نصب ویلچر رو در پیاده روهای ترمیم شده سطح شهر و مجهز نمودن سرویس‌های بهداشتی عمومی برای استفاده جانبازان و معلولان بزرگوار از دیگر اقدامات شهرداری لاهیجان جهت رفاه حال این شهروندان عزیز خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز