خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه فومن:

تفرقه‌افکنی بین اقوام ایرانی اسلامی از اهداف دشمن است

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۸۵۳

ز طرف ایران یک‌هزار روز نبرد فعال و ۷۹۳ عملیات انجام شد و آمار عملیات توسط دشمن بعثی۲۰۷ روز بود.

فرمانده سپاه فومن گفت: سرعت بخشی به بلوغ در جوانان و تفرقه افکنی بین اقوام‌های ایرانی و اسلامی از اهداف دشمن است.

به گزارش ایلنا از فومن، علی توشه به مناسبت هفته دفاع مقدس با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: حمله رژیم بعثی به کشور ما از قبل برنامه‌ریزی شده بود.

وی با بیان اینکه عراق از سه جبهه شمالی، میانی و جنوبی به کشور ما حمله کرده بود، تصریح کرد: عراق جنگ تمام عیار را علیه ایران آغاز کرد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به نبرد دو هزار و ۸۷۸ روز دفاع جانانه سربازان اسلام در مقابل دشمن بعثی عراق، افزود: از طرف ایران یک‌هزار روز نبرد فعال و ۷۹۳ عملیات انجام شد و آمار عملیات توسط دشمن بعثی۲۰۷ روز بود.

وی با اشاره بر اینکه دشمن بعثی از قبل تمام معادلات در زمینه نبرد با مردم ایران را پیش‌بینی کرده بود، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس برخاسته از روح ایرانیان بود.

توشه اضافه کرد: این حس آزادی‌خواهی و ولایت‌مداری بود که موجب برهم زدن تمام معادلات دشمن و ایجاد یک ایدئولوژی جدید در دنیا شد.

وی به دستاوردهای جنگ هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: ما در جنگ آموختیم به خود تکیه کنیم که این حادثه عظیم در یاد ملت ایران می‌ماند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن اتحاد ملی را مقدمه خلق تمدن اسلامی دانست و یادآور شد: تمدن اسلامی مقدمه ظهور صاحب‌الزمان(عج) است.

وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی استکبار خاطرنشان کرد: در مقابله با تحریم‌های اقتصادی تکیه بر دشمن داشتن اشتباه بزرگی است.

توشه با بیان اینکه استراتژی نظام مبارزه با سلطه و کفر جهانی است، یادآور شد: این مبارزه تا نابودی فتنه در جهان ادامه دارد.

وی نقش ولایت را در اتحاد کشور مهم دانست و متذکر شد: ولایت فقیه نعمت بی‌بدیلی است که کشورهای منطقه از داشتن آن بی‌بهره هستند.

وی با اشاره به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار کرد: مدیران مدیریت جهادی را در پیش گیرند و مدیری خوب است که در مواقع بحران عملکرد خود را به خوبی نشان دهد.

وی با اشاره به تغییر در نظم جهانی، تصریح کرد: آمریکا که دنیا را دهکده و خود را کدخدا می‌دانست با پیروزی انقلاب اسلامی این نظم تغییر یافته است.

توشه با اشاره به اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی استکبار خاطرنشان کرد: سپاه اسلام با شکستن دیوارهای موشکی صهیونیست، ضعف آن‌ها را به جهانیان نشان داد.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم تا منازل ما هم پیش آمده است، تصریح کرد: اگر غفلت کنیم پیامدهای بسیار سنگینی خواهد داشت که فروپاشی بنیان خانواده و بی‌قید و بند مردم به‌ویژه جوانان از جمله آن‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه دشمنان ما به دنبال تغییر در فرهنگ‌های ما هستند، خاطرنشان کرد: آن‌ها قصد دارند بلوغ را در جوانان تسریع بخشند و بین اقوام‌های ایرانی و اسلامی تفرقه‌افکنی کنند.

وی از برگزاری بالغ بر یکصد طرح در هفته دفاع مقدس خبر داد و یادآور شد: امسال از سوی سپاه ناحیه فومن برنامه‌های نوینی در سطح شهر اجرا می‌شود.

به گفته این مسئول، رونمایی از تمثال چهار مادر سه شهید و پیاده‌روی خانوادگی شهرستانی از جمله برنامه‌های سپاه در فومن است.

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت پدران و مادران مرحوم شهدا خبر داد و گفت: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری رژه موتوری، یادواره شهدا و آذین‌بندی شهر و… از دیگر برنامه‌های سپاه در هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به وجود دو شهید گمنام در ماسوله گفت: اربعین شهدای مدفون در ماسوله همزمان با یادواره آن دو شهید برگزار می‌شود.

وی به افتتاح مهد کودک قرآنی و درمانگاه سپاه در فومن اشاره کردو و یادآور شد: درمانگاه سپاه با هزینه‌ای بالغ بر یکصد میلیون تومان در هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه فومن در پایان از خبرنگاران به دلیل پوشش اخبار و اطلاع رسانی تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز