خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر رشت تاکید کرد:

ضرورت سرعت بخشی به پروژه جمع‌آوری روان‌آب‌های سطحی رشت

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۶۲۷

با توجه به فرارسیدن فصل پاییز و آغاز بارندگی‌های فصلی، پروژه جمع‌آوری روان آب‌های سطحی سرعت بیشتری به خود بگیرد و شهروندان مانند سال‌های گذشته با آبگرفتگی و مشکلات متعاقب آن مواجه نشوند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با توجه به فرارسیدن فصل بارندگی پاییز، بر سرعت بخشی پروژه جمع‌آوری روان‌آب‌های سطحی رشت تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمود باقری‌خطیبانی با اشاره به وضعیت نامطلوب فضای سبز این شهر اظهار کرد: در گذشته فضای سبز شهر رشت با چنین وضعیت نامطلوبی مواجه نبوده است.

وی با بیان اینکه بیشتر میادین شهر رشت بدون گل و گیاه شده‌اند، تصریح کرد: میدان فرهنگ، کمربندی شهید بهشتی و… از جمله مکان‌هایی هستند که فضای سبز بسیار نامطلوبی دارند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت بی‌توجهی به فضای سبز شهر رشت را موجب نابودی آن دانست و توجه به این موضوع را مورد تاکید قرار داد.

وی در باره اجرای پروژه روان‌آب‌های سطحی در شهر رشت خاطرنشان کرد: اجرای پروژه روان‌آب‌های سطحی یک حرکت بزرگ و ملی است.

خطیبانی افزود: جمع‌آوری روان‌آب‌های سطحی یک اقدام بی‌نظیر در تاریخ شهر رشت است که با حمایت و پیگیری‌های مداوم استاندار گیلان به نتیجه رسید.

وی یادآور شد: با توجه به فرارسیدن فصل پاییز و آغاز بارندگی‌های فصلی امیدواریم پروژه جمع‌آوری روان آب‌های سطحی سرعت بیشتری به خود بگیرد و شهروندان مانند سال‌های گذشته با آبگرفتگی و مشکلات متعاقب آن مواجه نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز