خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان خبرداد:

اعطای تسهیلات بانکی به ۲۰۰ بافنده گیلانی فرش دستباف

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۶۰۲

به ۲۰۰ بافنده گیلانی فرش دستباف، تا سقف ۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی اعطاء می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از اعطای ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۲۰۰ قالیباف گیلانی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی منتظری با اشاره به آغاز معرفی بافندگان فرش دستباف و واجد شرایط دریافت تسهیلات بانکی در استان تصریح کرد: براساس مصوبه کارگروه اشتغال استان گیلان و به منظور حمایت از قالیبافان، همانند سال‌های گذشته ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به متقاضیان اعطا می‌شود.

وی با اشاره به آغاز معرفی۲۰۰ قالیباف در سراسر استان به سه بانک عامل مربوطه خاطر نشان کرد: میزان تسهیلات به هر بافنده فرش دستباف ۵۰ میلیون ریال است که با مهلت بازپرداخت ۳ ساله در اختیار واجدین شرایط قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با تأکید بر جایگاه فرش دستباف در ایجاد اشتغال و کارآفرینی و ایجاد ارزش افزوده در عرصه تولید فرش دستباف ایرانی از فعالیت ۱۰ هزار بافنده فرش دستباف در استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۷ هزار نفر بیمه شده تأمین اجتماعی در سطح استان هستند.

پیش از این سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در راستای حمایت دولتی از بافندگان فرش دستباف تفاهم نامه ۳ جانبه‌ای را با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای و صنایع دستی و گردشگری استان منعقد کرد تاحمایت ویژه‌ای از اشتغال و توسعه آموزش‌های بازار محور در امر آموزش، تولید، بازاریابی و فروش به انجام رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز