خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گیلان:

رزمندگان اسلام در عمل، حامی ولایت فقیه بودند

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۵۹۶

باید ارزش‌ها، ایثارگری‌ها ورشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس به درستی به نسل جوان جامعه انتقال داده شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی گیلان و امام جمعه رشت گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، عزت انقلاب اسلامی را معنا بخشیدند و در عمل ولایت فقیه را حمایت کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله زین العابدین قربانی در نشست شورای فرهنگ عمومی گیلان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس افزود: موضوع جنگ در دین مبین اسلام، جنگی دفاعی است و در قرآن کریم نیز به جنگ دفاعی اشاره شده است.

وی با اشاره به ارزش‌های گرانبهای دفاع مقدس به زوایای مختلف این جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس یک حرکت تاریخی بزرگی بود که ملت قهرمان ایران با وحدت وهمدلی و رهبری امام راحل(ره) توانست در برابر استکبار و ابرقدرت‌ها ایستادگی کند.

قربانی با بیان اینکه رشادت‌ها و خون شهدا دستاوردهای گرانبهایی برای کشور به همراه داشت، ادامه داد: باید این ارزش‌ها، ایثارگری‌ها ورشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس به درستی به نسل جوان جامعه انتقال داده شود.

امام جمعه رشت، این رویداد بزرگ را سرمایه ارزشمندی برای کشور عنوان کرد و افزود: جنگ هشت ساله درس‌های فراوانی برای ملت ایران به همراه داشت که باید از همه آن‌ها الگو گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از سخنانش به کمبود مساجد در برخی مناطق پر جمعیت استان اشاره و بیان کرد: در برخی از مناطق استان با ظرفیت بالای یکصد هزار نفر، یک مسجد وجود دارد که این موضوع جوابگو نیست.

قربانی از متولیان فرهنگ و مسجد استان خواست نسبت به موضوع یادشده اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز