خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

بستر مناسب برای بهره‌گیری از اندیشه‌ها در پیشرفت گیلان فراهم است

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۱۴۱

تشکل‌ها تجارب ارزشمند علمی، اجرایی، سیاسی، اقتصادی و اندیشه‌ها و تفکرات سازنده خود را در اختیار مدیریت اجرایی استان قرار دهند.

استاندار گیلان گفت: بستر مناسب برای بهره گیری از همه اندیشه‌ها در پیشرفت و توسعه گیلان فراهم است.

به گزارش ایلنا از گیلان، محمد علی نجفی در نخستین نشست اتحادیه تشکل‌های فرهیختگان استان که به دعوت مجمع توسعهٔ گیلان برگزار شد، گفت: باید از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گیلان عزیز در بخش‌های مختلف از جمله منابع انسانی و مدیریتی بهره ببریم.

وی افزود: این تشکل‌ها که با حضور جمعی از گیلانیان با تجارب ارزشمند علمی، اجرایی، سیاسی، اقتصادی با اندیشه‌ها و تفکرات مختلف شکل گرفته، می‌توانند نظرات و پیشنهادات سازنده خود را در اختیار مدیریت اجرایی استان قرار دهند.

رئیس مجمع توسعه گیلان نیز در این نشست گفت: اتحادیه تشکل‌های فرهیختگان استان مجموعه دلباختگانی است که به فکر پیشرفت کشور و گیلان هستند و امروز به دعوت مجمع توسعهٔ گیلان گرد هم آمدند.

حجت الاسلام والمسلمین حائری فومنی با بیان اینکه در این تشکل به دنبال ارائهٔ راهکار‌ها و پیشنهادات سازنده به مدیران اجرایی استان هستیم، گفت: اعضای این تشکل نگاه حزبی و سیاسی به مسائل استان ندارد و از گرایش‌های مختلف تشکیل شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز