خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور اجتماعی استانداری گیلان تاکید کرد؛

ضرورت بازتولید سرمایه‌های اجتماعی تولید شده در دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۱۲۹

نوع تعاملات اجتماعی، نگرش به دفاع از کشور و نظام، همبستگی‌های اجتماعی و سبک زندگی از جمله سرمایه‌های تولیدشده دوران دفاع مقدس است.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان بر ضرورت بازتولید سرمایه‌های اجتماعی دوران دفاع مقدس در شرایط امروز تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، یونس رنجکش در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در استان گیلان اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس شاهد تولید سرمایه‌های مختلف اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های آنان بودیم که امروز باید از آن تجربیات به شایستگی استفاده شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان افزود: نوع تعاملات اجتماعی، نگرش به دفاع از کشور و نظام، همبستگی‌های اجتماعی و سبک زندگی از جمله سرمایه‌های تولیدشده در آن دوران بودند که نیازمند بازتولید آن هستیم.

وی با اشاره به رویکرد دولت در توجه به سرمایه‌های اجتماعی اظهار داشت: استانداری گیلان هم در راستای این رویکرد و در ابعاد مختلف فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی سیاست‌های خود را در هفته دفاع مقدس در تأکید بر سرمایه‌های اجتماعی دفاع مقدس قرار داده است.

رنجکش با بیان اینکه مسئولیت ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس با استانداری گیلان است، ادامه داد: جلسات مختلفی تاکنون به ریاست استاندار و همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برای هرچه باشکوه‌تر برگزاری آیین‌های گرامیداشت این هفته در استان برگزار و بر ارتقای سطح فعالیت‌ها و رویکرد مردمی اجرای آن‌ها تأکید شده است.

وی یادآور شد: توجه به گذشته و بهره گیری از ظرفیت‌های اجتماعی تولید شده در دفاع مقدس می‌تواند ما را به سمت تحقق شعار سال که توسعه اقتصادی و فرهنگی با عزم ملی است، هدایت کند.

به گفته این مسئول، در کلیه شهرستان‌های استان گیلان هم فرمانداران با تشکیل جلسات ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس از آمادگی کامل برای هرچه باشکوه‌تر برگزاری مراسم این ایام برخور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز