خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار فومن؛

امنیت و آرامش امروز کشور به برکت خون شهدا است

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۰۲۶

امنیت و آرامش امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و دلاورمردان آن دوران است.

جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد.

به گزارش ایلنا از فومن، معاون فرمانداری شهرستان فومن اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای انقلاب اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از مهم‌ترین و بارز‌ترین برهه‌های حیات این ملت بود.

محمد جواد عامر افزود: رشادت‌های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی همچون نگینی تابناک، تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان خواهد درخشید.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امیداوارم ادامه دهنده یاد شهدا باشیم و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.

این مسئول با بیان اینکه امروزه هرچه داریم به برکت خون شهدا است، ادامه داد: از مسئولان درخواست دارم در هفته دفاع مقدس به جای نصب پرده، از بنر با عکس لحظه شهادت شهدای شاخص شهرستان در سطح شهر استفاده شود تا هرسال از آن بنر‌ها بهره برده و از صرف هزینه‌های گزاف جلوگیری شود.

معاون فرماندار فومن دوران دفاع مقدس را، سند خدشه ‌ناپذیر حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: امنیت و آرامش امروزه جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و دلاورمردان آن دوران است.

وی با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان داشت: دوران هشت سال دفاع ملت ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این سرزمین به عنوان یکی از بارز‌ترین الگوی صبر و استقامت ملت ایران در تاریخ بشریت است.

عامرخاطر نشان کرد: این پایداری برخاسته از وحدت و ایمان بود و عزت و احترام مردم ایران در دنیا مرهون فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است و ما باید تلاش کنیم ایثار و فداکاری‌های آنان را به نسل جوان امروز انتقال دهیم تا فرهنگ ایثار و شهادت در بین آن‌ها نهادینه شود.

وی دفاع مقدس را شروع خودکفایی نظام اسلامی در برابر استکبار جهانی دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس شاهد موفقیت‌های بی‌نظیر در عرصه‌های نظامی بودیم و الحمدالله بعد ازجنگ تحمیلی نابرابر با همّت جوانان غیور ایران اسلامی و مدیریت داهیانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری مدظله شاهد خودکفایی نظام مقدس اسلامی هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز