خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد؛

افزایش نرخ برنج در گیلان برای کشاورزان

کد خبر : ۲۰۶۰۰۰

به منظور حمایت از کشاورزان، برنج محلی گیلان با نرخ ۶ هزار و ۱۰۰ تومان از کشاورزان خریداری می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از افزایش نرخ برنج از ۵ هزار و ۵۰۰ تومان به بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ تومان در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا شعبان‌نژاد با اشاره به راه‌اندازی مراکز خرید توافقی برنج در شهرستان‌ها اظهار کرد: دولت به دلیل رکود بازار برنج تعداد ۱۸ مرکز خرید توافقی برنج در استان راه‌اندازی کرده است.

وی مدت حضور مراکز خرید توافقی برنج در بازار گیلان را دو ماه اعلام کرد و افزود: مدت مذکور قابل تمدید است و کشاورزان برای فروش محصول خود عجله‌ای نداشته باشند.

شعبان‌نژاد وجود مراکز خرید توافقی برنج را برای رونق در بازار خواند و بیان کرد: برنج محلی گیلان با نرخ ۶ هزار و ۱۰۰ تومان از کشاورزان خریداری می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه رونق اولیه در کارخانه‌های شالیکوبی گیلان ایجاد شده است، تصریح کرد: با توجه به افزایش نرخ برنج در بازار تاکنون ۵۰۰ کیلوگرم برنج توافقی از کشاورزان خریداری شده است.

وی به انتظار کشاورزان برای افزایش نرخ برنج اشاره کرد و گفت: خریداران برنج وارد بازار شدند و نرخ این محصول افزایش می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز