خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ ریزی استاندار گیلان خبر داد:

معرفی دو هزار مددجو متقاضی دریافت تسهیلات به بانک‌های گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۸۰۶

با توانمندسازی مددجویان، امسال یکی از اصلی‌‌ترین اهداف دولت کاهش نرخ تورم و بیکاری است.

معاون برنامه‌ ریزی استاندار گیلان از معرفی دو هزار نفر از مددجویان کیمته امداد و بهزیستی برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانک‌های استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد حسین اصغریان با اعلام این خبر افزود: این مددجویان در پنج ماهه نخست سال جاری برای دریافت ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه از محل بند(د) تبصره ۱۷ قانون بودجه به بانک‌ها معرفی شدند.

وی تصریح کرد: براساس بند(د) تبصره ۱۷ قانون بودجه سال جاری برای خودکفایی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی گیلان در مجموع یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌ها اختصاص یافته که تاکنون ۲۱ درصد این مبلغ معادل ۳۰۰ میلیارد ریال از سوی بانک‌های عامل در اختیار این دستگاه‌ها قرار گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار گیلان با انتقاد از برخی بانک‌های دولتی و خصوصی خواستار همکاری بیشتر آنان در ایجاد فضای مناسب تولید و اشتغال شد و گفت: طرح‌های بزرگ و مهمی در حوزه‌‌های مختلف تولیدی، اقتصادی و گردشگری در استان در حال پیگیری و احداثاست و بخش قابل توجهی از وقت مسئولان استان به ویژه استاندار در طول ایام هفته در راستای رفع مشکلات این قبیل طرح‌ها صرف می‌ شود تا با بهره‌ برداری هر چه سریع‌تر از آن‌ها پدیده شوم بیکاری در استان کاهش یابد از اینرو در چنین فضایی انتظار همکاری بیشتری از بانک‌ها وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال یکی از اصلی‌‌ترین اهداف دولت کاهش نرخ تورم و بیکاری است، یادآورشد: با تاسی از دولت، اصلیترین دغدغه استاندار نیز کاهش نرخ بیکاری در استان با اجرای سیاست‌های حمایتی است و در همین زمینه تاکید ایشان حمایت از ایجاد شغل برای اقشار ضعیف و کم درآمد بویژه مددجویان کمیته امداد و توانخواهان بهزیستی و جوانان تحصیل کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز