خبرگزاری کار ایران

به پاس زحمات بی‌شائبه؛

آیت الله امینیان از شهردار آستانه اشرفیه تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۸۳۹

نماینده مجلس خبرگان رهبری در گیلان و امام جمعه آستانه اشرفیه از شهردار آستانه به عنوان مدیر نمونه قدردانی کرد.

آیت الله محمد علی امینیان، نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان گیلان و امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه، با اهدای لوح تقدیر از مهندس علی شفیعی شهردار آستانه اشرفیه که به عنوان مدیر نمونه شهرستان انتخاب شده است، تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه، در این لوح تقدیر آمده است: شمیم زیبای گل وجود شما در عرصه میدانی خدمت رسانی در سال مدیریت جهادی و اقتصاد و فرهنگ نشان دهنده عزم ملی در مدیریت سازندگی شهر ماست. شهری که خدمت در آن عبادتی بزرگ است.

در ادامه آمده است: عمران و آبادانی، مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها و خدمت به این مردم، همت مضاعف در اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و گام‌های بلند در سازندگی شهر، حاکی از وحدت بین مسئولان خدوم در شهر ما است.

آیت الله امینیان افزود: این جانب این افتخار توصیف ناشدنی را جهت تشویق و ترغیب آن عزیز به عنوان مدیری نمونه که به همراه شورای محترم شهر، عزمی پایدار و جدی در تلاش‌های مضاعف سازندگی را ارائه می‌کنند، دعای خیر می‌کنیم و روزهای بلند و زیبایی را در شهر زیبا، نمونه، ایده آل، فرهنگی و دینی از خداوند بزرگ مسئلت داریم.

در هفته دولت امسال، از سوی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه، مهندس علی شفیعی به عنوان یکی از مدیران نمونه شهرستان مورد تجلیل قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز