خبرگزاری کار ایران

در پنج ماهه نخست سال جاری؛

۱۲۱شرکت در منطقه آزاد تجاری انزلی ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۷۷۵

با ثبت ۱۲۱ شرکت در پنج ماهه نخست سال جاری، ثبت شرکت در منطقه آزاد انزلی، ۳۰ درصد رشد یافت.

با ثبت ۱۲۱ شرکت ایرانی و خارجی در پنج ماهه نخست سال جاری در مقایسه، ۹۳ شرکت ثبت شده طی مدت مشابه سال گذشته، میزان ثبت شرکت در این سازمان با رشد ۳۰ درصدی همراه بوده است.

به گزارش ایلنا، از این تعداد شرکت ثبت شده در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت‌های صنعتی و معنوی این سازمان، ۱۰۰ شرکت ایرانی، ۴ شعبه شرکت ایرانی، ۲ موسسه، ۱۵ شرکت خارجی و شعبه شرکت خارجی بوده، درحالی که در همین مدت در سال ۹۲ در این منطقه، ۸۳ شرکت ایرانی، ۸ شرکت خارجی و ۲ شعبه شرکت ایرانی به ثبت رسیده است.

این گزارش درخصوص ارزش ریالی میزان سرمایه اولیه اظهار شده از سوی این ۱۲۱ شرکت می‌افزاید؛ ارزش ریالی میزان سرمایه اولیه اظهار شده از سوی این شرکت‌ها افزون بر ۳۴۶ میلیارد ریال است که این رقم در پنج ماهه نخست سال گذشته بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال بوده است.

در ادامه، شرکت‌های ثبت شده در این منطقه از سال ۸۴ تا انتهای مرداد سال جاری به یک هزار و سه شرکت ایرانی و خارجی بالغ شده که مجموع سرمایه اولیه اظهار شده از سوی شرکت‌های ثبت شده در این منطقه، از سال ۸۴ تا پایان مرداد ماه ۱۳۹۳ به رقمی در حدود ۲۷۹۷ میلیارد ریال افزایش یافته است.

تعداد شرکت‌های خارجی ثبت شده در این منطقه از سال ۸۴ تا پایان مرداد ۹۳ ۱۱۲ شرکت و شعبه خارجی است و سرمایه‌گذاران خارجی ثبت کننده شرکت در منطقه آزاد انزلی دارای تابعیت کشورهای کره جنوبی، امارات متحده عربی، تاجیکستان، ترکیه، سوئد، چین، ترکمنستان، انگلستان، آذربایجان، آلمان، هند، روسیه و پاکستان بوده که میزان مالکیت آن‌ها براین شرکت‌ها از ۳۳ تا ۱۰۰ درصد است.

همچنین، از سال ۸۴ تا کنون ۷۹۵ شرکت ایرانی، ۸۳ شعبه شرکت ایرانی، ۱۱۲ شرکت و شعبه خارجی و ۱۳ موسسه غیرتجاری در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی و معنوی سازمان به ثبت رسیده و این شرکت‌ها در حوزه‌های تجاری - گردشگری، تجاری - عمرانی، خدماتی و در زمینه صنعتی تولیدی مشغول به فعالیت هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز