خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی گیلان؛

شهرک صنعتی آستارا جواب گوی تامین عرصه برای متقاضیان نیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۹۰۱

شهرستان آستارا با توجه به همجواری با کشورهای حاشیه دریای خزر به لحاظ تجاری از پتانسیل بالایی در منطقه برخوردار است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: شهرستان آستارا با توجه به همجواری با کشورهای حاشیه دریای خزر به لحاظ تجاری از پتانسیل بالایی در منطقه برخوردار است.

به گزارش ایلنا از رشت، طهمورثلاهوتی اشکوری در دیدار با فرماندار شهرستان، آستارا گفت: شهرستان آستارا به لحاظ همجواری با کشورهای حاشیه دریای خزر و اقدامات تجاری موثری که در منطقه صورت می‌پذیرد از جایگاه و پتانسیل بالایی در منطقه برخوردار است به ویژه در رونق بخشی در عرصه‌های صنعتی و این در حالی می‌باشد که شهرک صنعتی آستارا جواب گوی تامین عرصه برای متقاضیان صنعتی نیست.

وی در ادامه افزود: با توجه به نیاز منطقه به تامین عرصه برای متقاضیان صنعتی مقرر گشت که، فرماندار شهرستان آستارا در خصوص بررسی و امکان واگذاری زمین در منطقه و تعرفه آن به شرکت شهرکهای صنعتی استان پیگیری و اقدامات لازم صورت پذیرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: باتوجه به اهمیت بهسازی راه دسترسی شهرک صنعتی آستارا به روستای ویرمونی و به لحاظ اینکه پروژه مذکور نیازمند تامین بودجه قابل توجهی است از این رو شرکت شهرک‌ها ی صنعتی استان اعتباراتی را از منابع داخلی خود به این پروژه تخصیص خواهد داد.

وی در ادامه بیان داشت که: پروژه مذکور در خارج از شهرک صنعتی آستارا صورت گرفته و تمام اقدامات اجرایی توسط اداره راه و شهر سازی صورت می‌پذیرد.

طهمورثلاهوتی اشکوری در پایان به این نکته اشاره داشت که: به جهت شناسایی بهتر و دقیق‌تر متقاضیان عرصه‌های صنعتی در این شهرک و پیشگیری از حضور سرمایه گذارانی که بنا به افکار دیگری وارد این عرصه شده و در ‌‌نهایت واحد صنعتی نیمه کاره‌‌ رها و دغدغه‌های زیاد دیگری را برای صنعت استان ایجاد خواهند کرد، فرماندار آستارا متقاضیان عرصه صنعتی در این شهرستان را مورد ارزیابی قرار خواهد داد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در پایان از شهرک صنعتی آستارا و تعدادی از واحدهای صنعتی مستقر در آن دیدین به عمل آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز