خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشن «یک کاروان آهو» در نوروزخانه منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۹۰۰

برگزاری مسابقه حضوری کتبی پیرامون زندگی امام رضا(ع) و ولایت ایشان، میان شرکت کنندگان و اهدای جوایز از دیگر بخش‌های جشن «یک کاروان آهو» بود.

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت امام رضا(ع)، جشن «یک کاروان آهو» در نوروزخانه منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

به گزارش خببرنگار ایلنا از انزلی، اجرای مراسم صلوات خاصه امام رضا(ع) همراه با آیین نقاره‌ نوازی توسط خدام و مداحان آستان مقدس سید جلال‌الدین اشرف(ع)، برادر امام رضا(ع)، شعرخوانی شاعران رضوی و اجرای گروه موسیقی «مهر گیلان» به سرپرستی محمد آفریدون در دو بخش موسیقی سنتی - آیینی گیلان و موسیقی سنتی به زبان فارسی از بخش‌های جشن «یک کاروان آهو» در نوروزخانه منطقه آزاد انزلی است که از سوی معاونت فرهنگی هنری اجتماعی گردشگری این سازمان برپا شد.

بنابراین گزارش آشنایی مردم و گردشگران با آئین‌های اصیل مذهبی ولادت امام هشتم، فرهنگ‌سازی سیره رضوی(ع) و ایجاد فضای مفرح دینی برای گردشگران و ساکنان منطقه آزاد انزلی از دلایل اجرای این مراسم معنوی است.

برگزاری مسابقه حضوری کتبی پیرامون زندگی امام رضا(ع) و ولایت ایشان، میان شرکت کنندگان و اهدای جوایز از دیگر بخشهای جشن «یک کاروان آهو» بود.

این گزارش اضافه کرد: برنامه‌های دهه کرامت منطقه آزاد انزلی با پیش‌کنگره ۲ روزه شعر زنان با عنوان «عصر شعر نیلوفرانه» آغاز و با جشن «یک کاروان آهو» به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز