خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت در نشست با مدیرعامل بانک صادرات گیلان؛

مشارکت اقتصادی بانک‌ها در پروژه‌های شهری، مهم و اثرگذار است

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۸۹۵

امیدواریم با معرفی پروژه های شهری از طریق دفتر سرمایه گذاری، شاهد مشارکت اقتصادی بانک ها و درنتیجه توسعه عمرانی شهر رشت باشیم.

در این نشست، که با حضور شهردار رشت، سرپرست بانک صادرات استان و هیئت همراهان معاون اداری و مالی و مدیر مالی شهرداری رشت برگزار شد، محمدابراهیم خلیلی، شهردار رشت، با اشاره به جایگاه شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را فصل مشترک بانک‌ها و شهرداری خواند و گفت: یکی از مطالبات به حق مردم برخورداری از امکانات مناسب و استفاده از آن‌ها است.

به گزارش ایلنا از رشت، وی در همین خصوص گفت: سیاست‌های کلی مجموعه مدیریت شهری نیز این است که در امر خدمات رسانی منافع عام بر سود و زیان سازمانی ارجح دانسته شود.

شهردار رشت در ادامه افزود: ارائه سرویس‌های ویژه به مشترکین‌‌ همان چیزی است که بانک‌ها را در خدمات دهی از یکدیگر متمایز ساخته و باعثجلب مشارکت‌های مردمی می‌شود.

محمد ابراهیم خلیلی با تاکید بر همکاری و تعامل بانک‌ها و شهرداری اظهار کرد: امیدواریم با معرفی پروژه‌های شهری از طریق دفتر سرمایه گذاری، شاهد مشارکت اقتصادی بانک‌ها و درنتیجه توسعه عمرانی شهر رشت باشیم.

داریوش رحمتی، سرپرست حوزه معاونت اداری و مالی شهرداری رشت، نیز با اعلام این مطلب که شهرداری از آمادگی لازم جهت همکاری با بانک‌ها بر خوردار است، گفت: در حال حاضر ۴۲ پروژه از طریق دفتر سرمایه گذاری در سطح شهر تعریف شده است که می‌تواند از طریق ظرفیت سازی جهت جذب سرمایه گذاری و در قالب تفاهم نامه‌های حقوقی به اجرا برسد.

سرپرست حوزه معاونت اداری و مالی شهرداری رشت با طرح مبحثتعاملات فی مابین و ارائه خدمات از سوی طرفین اظهار امیدواری کرد تا با تلاش و انجام مقدمات اولیه بستر مناسب جهت مشارکت بانک‌ها، فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز