خبرگزاری کار ایران

نماینده فومن و شفت در مجلس؛

تضعیف دولت را باید بر خود حرام بدانیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۱۸۱

چیزی که ته دلم مانده است و باید بگویم این است که هرگز ستادی را نبسته‌ام و بنر کسی را پایین نیاورده‌ام.

ناصر عاشوری در مراسم معارفه معاون فرماندار فومن، ضمن خیر مقدم به مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و عرض خسته نباشید به دولت مردان در خصوص هفته دولت در اقدامات صورت گرفته، گفت: باید دولت مقدمات کشاورزی را از هم اکنون فراهم کند تا تولید کشاورزی در سال آینده دارای رونق بیشتری شود و در این خصوص تدبیر کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از فومن، نماینده مردم فومن و شفت افزود: باید دولت یارانه افراد پردرآمد را قطع کند و از عواید آن مشکلات قشر ضعیف و تولید و بیکاری و اشتغال را حل کند. زیرا بیکاری به جایی خواهد رسید که یک تهدید سیاسی و امنیتی در آینده خواهد شد.

وی گفت: از حسن نظر استاندار گیلان، معاون سیاسی امنیتی و مدیرکل سیاسی و انتخابات در انتصاب معاون فرمانداری تشکر دارم و همه ما وظیفه داریم جهت پیشرفت استان به ایشان کمک کنم.

عاشوری گفت: تضعیف دولت را باید بر خود حرام بدانیم. زیرا دولت از مردم و قانونی است. ولو اینکه دولتی سرکار بیاید که از نظر سیاسی هم نظر برخی‌ها نباشد، ولی باید به آن کمک کنیم و باید منافع ملی و مصلحت کشور را در نظر بگیریم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: فومن شهر مذهبی است و دارای نیروهای کارآمد است که می‌توان از آن‌ها در سطح استان و کشور استفاده کرد.

در ادامه حکمت توفیقی با تشکر از مسئولین شهرستان و بخصوص کارمندان فرمانداری و بخشداری‌ها گفت: در طول ۲۱ ماه فعالیت بنده در شهرستان فومن سعی نموده‌ام صادقانه کار کنم و از امام جمعه شهرستان فومن، نماینده و همچنین خبرنگاران تشکر می‌کنم.

وی گفت: ۳۱ سال در نظام جمهوری اسلامی خدمت کرده‌ام و جهت پیشبرد اهداف آن کار کرده‌ام و قبلا هم در شهرهای دیگر نیز شهردار بوده‌ام و باعثافتخار من این بوده که سرمایه اجتماعی بدست آورده‌ام و صادقانه برای مردم خدمت کرده‌ام و برای قربانزاده در فرمانداری مانند یک کارمند کار کرده‌ام و هرگز حاشیه‌ای بوجود نیاورده‌ام.

وی در پایان گفت: چیزی ته دلم مانده است و باید بگویم و آن هم این است که هرگز ستادی را نبسته‌ام و بنر کسی را پایین نیاورده‌ام.

در ادامه محمد جواد عامر گفت: از نماینده، فرماندارو همچنین مجموعه استانداری تشکر می‌کنم که توفیق خدمت به شهرستان فومن را برعهده من نهادند و امیدوارم بانی خیر و برکت برای شهرستان فومن باشم و امیدوارم این پرچم را با موفقیت بتوانم به معاون بعدی تقدیم کنم.

معاون فرماندار شهرستان فومن گفت: همانطور که می‌دانید فومن با توجه به همدلی که مسئولین محترم دارند آرامش خوبی در شهرستان بوجود آمده است و باید گفت شهرستان فومن یک مورد شرارت سیاسی نداشته است و همیشه شهرستان فومن در آرامش بوده است.

عامر افزود: امیدوارم بتوانم اهل تعامل باشم نه تقابل و با همدلی و عامل و اعتدال و تدبیر و آنچه که مدنظر آقای روحانی و دولت است کار کنم و ادامه دهنده راه باشم.

وی در پایان درخواست کرد: از هرگونه نصب بنر و پرده تبریک خودداری کند و سخن خود را اینگونه به پایان رساند؛ خدایا چنان کن سرانجام کار، که تو خشنود باشی و ما رستگار.

در پایان حکم معاونت فرمانداری شهرستان فومن از سوی محمد علی نجفی، استاندار گیلان، توسط مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان به محمدجواد عامر تقدیم شد.

همچنین حکم بخشداری احمد نوروزی نیز به وی اهدا شد که پیش از این سرپرست بخشداری مرکزی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز