خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان؛

محمد جواد عامر، معاون فرماندار فومن شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۱۷۹

فومن یکی از شهرهای مهم در گیلان است که توانمندی‌های فراوانی دارد و از روسای ادارات که در خدمت مردم هستند درخواست دارم بیش از گذشته خدمت کنند.

شورای اداری شهرستان فومن با حضور علی اکبر پوراوزان، مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری گیلان، در فرمانداری شهرستان فومن انجام شد و محمدجواد عامر بعنوان معاون فرماندار معارفه و حکمت توفیقی تودیع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از فومن، در ابتدا فرماندار شهرستان فومن ضمن خیر مقدم به مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت: در هفته دولت ۴۵ پروژه را در شهرستان فومن به بهره برداری رساندیم و شاهد حضور پررنگ مردم در مراسمات افتتاح پروژه‌ها بودیم.

اسماعیل قربان‌زاده با اشاره به دیدار هیات دولت با رهبر معظم انقلاب افزود: عملکرد دولت تدبیر و امید برای همه قابل لمس است و توصیه‌های رهبری نیز مدنظر و دستور کار دولت قرار خواهد گرفت.

وی گفت: دولت در مهار تورم، نظام سلامت، کنترل ارز عملکرد خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه همه ما مجری سیاست‌های دولت هستیم و حفظ منافع نظام نیز وظیفه همه ما است، خاطر نشان کرد: امروز تفکر و تلاش مدیران شهرستان، خدمت بی‌منت به مردم است و همت همه مسئولین شهرستان این است که ما حصل آن را نیز در هفته دولت شاهد بودیم و در فضایی آرام دولت با کمک مردم و حمایت رهبری اقدامات خوبی در کشور انجام داده است.

قربانزاده افزود: فومن یکی از شهرهای مهم در گیلان است که توانمندی‌های فراوانی دارد و از روسای ادارات که در خدمت مردم هستند، درخواست دارم بیش از گذشته خدمت کنند.

وی در خصوص گردشگری گفت: امروز گردشگری رونق کسب و کار شهرستان است و با توجه به دو نقطه گردشگری ماسوله و قلعه رودخان، دارای ظرفیت‌های فراوان است.

وی بااشاره به اینکه شهرستان فومن دارای ۷ مرکز آموزش عالی است، افزود: فومن شهر آیت الله العظمی بهجت(ره) است و دارای بیش از ۴۰۰ شهید است.

فرماندار فومن گفت: شهرستان فومن دارای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است در حالی که فرمانداری تک معاونی است ولی شهرستان‌های دیگر استان دو معاونی هستند که درخواست ارتقاء به دو معاونی را دارم.

در ادامه مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان با اشاره به اینکه فومن زادگاه حضرت آیت الله العظمی بهجت(ره) است، گفت: دولت‌ها در جمهوری اسلامی به برکت نظام برگفته از آرای مردم هستند و آنچه که گریز ناپذیر است خواست مردم است و رای قاطع ملت پذیرفته شده است و حرمت گذاری به رای مردم از تاکیدات امام(ره) بود.

علی اکبر پوراوزان افزود: هر دولتی که سرکار بیاید که با رای اکثریت ملت است باید میدان کار را در اختیار آن قرار داد و این از بدیهیات در نظام جمهوری اسلامی است و هرفردی هم که منصوب می‌شود خواسته دولت است و قابل مناقشه نیست.

وی با اشاره به اینکه دولت در بحثاحزاب در حال اقداماتی است، افزود: امروز دوستان از همراهان دولت هستند و تعارف بردار هم نیست و شاخصه جابجایی مدیران همراهی با دولت است و نگاه دولت نیز اینگونه نیست که هر آن کس که در دولت قبل فعالیت نموده است خراب است بلکه زحمات گذشتگان در جای خود محفوظ است و اگر هم نقدی به گذشته می‌شود اینگونه نیست و دولت دنبال اصلاح است به مانند مسکن مهر که مشکلات فراوانی دارد.

وی گفت: دولت قصد تخریب ندارد. بلکه جاهایی نقد می‌کند و افراط و تفریط راهی در دولت دارد بلکه روش دولت اعتدال است و اعتدال از توصیه‌های دین است هرچند که برخی‌ها از ابتدای سرکارآمدن دولت به تخریب دولت پرداختند در حالی که خودشان توصیه به دین داشتند و به ما نیز از قبل‌ها تاکید می‌کردند، اگر قطعنامه‌های بین المللی را پاره کردی، افراط کرده‌ای و اگر هم ترسیدی و عقب کشیدی، تفریط کرده‌ای.

پوراوزان گفت: اصواگرایی، اصلاح طلبی و اعتدال همه از متن اسلام است و هر سه گروه باید به خود ببالند. امام حسین(ع) برای اصلاحات به پاخواست و کلمه اصلاحات از اسلام و از بطن دین است.

وی افزود: امروز خوشبختانه سه گروه اصیل در نظام در حال فعالیت است و دولت شاخصه‌اش اعتدال است و میانه روی را اصل قرار داده است و با افراط و تفریط کاری ندارد و روش آن تدبیر و عقلانیت و اعتدال می‌باشد که پیروزی این دولت در انتخابات نیز با تدبیر و عقلانیت بود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تاکید کرد: در این دولت حواشی را کنار بگذارید و به متن بپردازید و با روش اعتدال راه را پیش روید. اگر تغییر و تحولی هم در جایی است این اختیار را مردم به دولت داده‌اند و ملاک انتخاب دولت نیز اعتدال است و خوشبختانه در فومن نشاط سیاسی وجود دارد و این از رسانه‌ها، نشریات و سایت‌های آن بر می‌آید.

وی با تقدیر و تشکر از خدمت ۲۱ ماهه توفیقی در سمت فرمانداری فومن گفت: برای آقای عامر که امروز منصوب می‌شوند و با‌شناختی که از ایشان دارم و با توجه به وجاهت عمومی که ایشان دارند و تعاملی که ایشان با نماینده محترم و فرماندار شهرستان دارند برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز