خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا؛

اهمیت انعکاس اخبار دولت، کمتر از خدمات دولت نیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۱۵۸

نقطه نظرات جامعه خبری آستارا به عنوان وزنه‌ای وزین می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات شهری و روستایی شود.

سیروس شفقی در جمع اصحاب رسانه شهرستان آستارا با تقدیر از فعالیت‌های خبرنگاران آستارایی در پوشش اخبار هفته دولت افزود: خبرنگاران، منادیان حقیقی آرامش و امید در هفته بزرگداشت دولت هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آستارا، وی با بیان اینکه تحقق اهداف دولت تدبیر و امید برای ایجاد امید و نشاط در بین مردم تنها از سوی خبرنگاران امکانپذیر است، اضافه کرد: در سال اقتصاد و فرهنگ، اصحاب رسانه ضمن پررنگ کردن و با اهمیت جلوه دادن شعار تعیین شده توسط مقام معظم رهبری می‌توانند زمینه‌های پیشرفت دولت را نیز فراهم کنند.

شفقی اظهار کرد: خبرنگاران با اطلاع رسانی صحیح و صادقانه در بستری از آرامش و امید، می‌توانند به عنوان پل ارتباطی محکم بین مردم و مسوولان عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران، دلسوزان حقیقی رشد و توسعه آستارا هستند، بیان کرد: نقطه نظرات جامعه خبری آستارا به عنوان وزنه‌ای وزین می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات شهری و روستایی شود.

فرماندار آستارا اعتبار مصوب ملی شهرستان در سال جاری را ۴۹۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده و با توجه به وجود پروژه‌های مهم در این شهرستان در صدد جذب اعتبارات بیشتری برای آستارا هستیم.

شفقی افزود: در طول شش ماه فعالیت بنده به عنوان نماینده عالی دولت در آستارا تاکنون ۱۲۰ مقام ارشد دولتی اعم از مدیران استانی و کشوری به این شهرستان آمده‌اند.

وی ورود مقامات ارشد استانی و کشوری به این شهرستان را باعثرونق و پویایی بخش‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی خواند و گفت: باید بتوانیم از ظرفیت‌های آستارا بهره بیشتری ببریم.

شفقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید با رعایت اعتدال و پرهیز از مباحثحاشیه‌ای توانست آرامش مطلوبی را در کشور ایجاد کند، ادامه داد: کاهش تورم، انضباط مالی دولت، گشودگی کلاف مذاکرات هسته‌ای با حفظ عزت اسلامی و ملی، آزاد شدن قسمتی از درآمدهای ایران و اجرای طرح تحول نظام سلامت از عمده موفقیت‌های دولت تدبیر و امید است.

اهدای لوح یادبود رییس شورای شهرستان به فرماندار آستارا به‌منظور قدردانی از عظیم تلاش‌های شبانه روزی ایشان که تحولی عظیم در شهرستان را فراهم آورده، از دیگر بخش‌های این آیین بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز