خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی استانداری گیلان؛

کمیته امداد گیلان در ایجاد اشتغال پایدار پیشرو است

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۱۵۶

در طی سال‌های گذشته و در طول تاریخ انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام توانسته خدمات شایانی را به محروم‌ترین افراد جامعه برساند به طوری‌که آثار و برکات این نهاد انقلابی در تمامی شهرهای و روستاهای گیلان و حتی در برخی کشور‌ها نیز مشهود هست.

معاون برنامه ریزی استانداری گیلان در جریان بازدید از نمونه طرح اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گیلان با تاکید بر اهمیت طرح‌های تولیدی گفت: کمیته امداد گیلان با اجرای ده‌ها طرح متنوع و متکثر ثابت کرد که ایجاد اشتغال پایدار با صرف حد اقل هزینه‌ها نیز کاری ممکن و شدنی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، محمد حسین اصغریان که از طرح استخر پرورش ماهی گرمابی، واقع در روستای پایین کوه یخ از توابع شهرستان رشت بازدید کرد، افزود: اشتغال مقوله‌ای بسیار مهم در اقتصاد هرکشور هست و هر کشوری که به استقلال خود می‌اندیشد لاجرم می‌باید برروی مسئله مهم اشتغال تمرکز و توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی از کمیته امداد به عنوان مولود مبارک انقلاب اسلامی یاد کرد و خاطرنشان ساخت: در طی سال‌های گذشته و در طول تاریخ انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام توانسته خدمات شایانی را به محروم‌ترین افراد جامعه برساند به طوریکه آثار و برکات این نهاد انقلابی در تمامی شهرهای و روستاهای گیلان و حتی در برخی کشور‌ها نیز مشهود هست.

با اجرای این طرح، پرورش ماهیان گرمابی که به مساحت ۱۴ هزار متر مربع است و برای سه نفر نیز به طور مستقیم ایجاد اشتغال شده است، مبلغ دویست میلیون ریال تسهیلات اختصاص داده شده و میزان درآمد سالیانه ناشی از اجرای این طرح هم یکصد و شصت میلیون ریال برآورد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز