خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه‌سرا خطاب به مدیران؛

تنها شعار همراهی با دولت کافی نیست، باید در عمل ثابت شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۴۵۵

اگر اکنون می‌توانیم با امنیت و آرامش خاطر در منطقه‌ای که سراسر ناامن است، زندگی کنیم و به این درجه از پیشرفت برسیم، مرهون جان‌فشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های این عزیزان هستیم.

جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، عصر امروز با حضور مدیرکل بنیاد شهید گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از صومعه‌سرا، مدیرکل بنیاد شهید گیلان در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همه شهیدان دوران دفاع مقدس، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا را پشتوانه‌های محکمی برای انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی دانست.

احمد اسماعیلی با بیان اینکه فرامرز فرج‌پور یکی از مدیران توانمند شهرستان صومعه‌سرا بوده است، گفت: هماهنگی و همکاری بین مدیران شهرستان موجب رشد و پیشرفت شهرستان می‌شود.

غلامحسین رجبی گفت: اگر اکنون می‌توانیم با امنیت و آرامش خاطر در منطقه‌ای که سراسر ناامن است زندگی کنیم و به این درجه از پیشرفت برسیم مرهون جان‌فشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های این عزیزان هستیم.

وی درباره محسن خلوص‌دهقانپور، سرپرست جدید بنیاد شهید صومعه‌سرا، اظهار داشت: وی یکی از برادران ارزشی و جزء نیروهای بسیار خوب و فرهنگی بنیاد شهید است و با توجه به سوابق ارزنده او در بنیاد و بومی بودن، می‌تواند جزء مدیران موفق در شهرستان باشد.

فرماندار صومعه‌سرا نیز در این مراسم گفت: شهیدان طلایه‌داران عرصه‌های دفاع مقدس و حامیان حاضر در تمام صحنه‌های نظام مقدس انقلاب اسلامی هستند.

وی تعامل خوب بین مسئولان را سبب پیشبرد اهداف بنیاد شهید استان در این شهرستان دانست.

رجبی با قدردانی از تلاش بی‌شائبه فرامرز فرج‌پور، رئیس سابق بنیاد شهید، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور خلوص‌دهقانپور که خود از خانواده شهداست بتوانیم با تعامل بیشتر خدمات بیشتری را به این یادگاران جبهه و جنگ ارائه دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز