خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان؛

آشنایی دانش آموزان با حقوق شهروندی یک ضرورت است

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۲۰۹

معلمان ما سفیران فرهنگی هستند؛ حتی در دورترین روستاهای کشور که صادقانه مشغول کار شریف تعلیم و تربیت هستند.

مهدی حاجتی، مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان، صبح امروز در جلسه با اعضای شورای اسلامی شهرستان رشت گفت: حقوق شهروندی یک امر مهم در جامعه است و ما باید دانش آموزان را به حقوق شهروندی آشنا سازیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، وی ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دولت و تشکر به خاطر تلاش‌های بی‌شائبه اعضای شورای شهرستان رشت تصریح کرد: این جلسه، جلسه تبادل نظر و هم فکری بین دو حوزه است و این فضای همدلی با جمع‌بندی مشترک در امر آموزش و پرورش به ما کمک می‌کند از نقطه نظرات و پیشنهادات شما درباره تعلیم و تربیت استفاده کنیم.

حاجتی اظهار داشت: اکثر حاضرین در این جلسه از جنس آموزش و پرورش هستند و اصل مبنای تصمیم گیری ما در حوزه آموزش و پرورش است و ما تلاش داریم در تصمیم گیری‌ها و سیاست گزاری‌هایمان اعتدال را رعایت کنیم. معلمان ما حتی در دور‌ترین روستاهای کشور که صادقانه مشغول کار شریف تعلیم و تربیت‌اند که سفیران فرهنگی هستند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تفاوتی که کنکور امسال با سال‌های گذشته داشت در می‌یابیم که تلاش و کوشش معلمان و دانش آموزان ما در زمینه تعلیم و تربیت افزایش پیدا کرده است و این باعثخوشحالی برای تمام فرهنگ دوستان استان است و در این شادی همه شریکند.

حاجتی با اشاره به اینکه شخصیت‌هایی مثل پروفسور سمیعی و دکتر نوبخت از شخصیت‌هایی هستند که به خاطر علم‌شان می‌توانند برای دانش آموزان ما الگو باشند، گفت: چه بسیار شخصیت‌های بزرگی که باعثسر افرازی این استان شدند.

حاجتی از هوشمند سازی مدارس استان خبر داد و اذعان داشت: جهت تجهیز مدارس وسایلی از قبیل لب تاپ، برد هوشمند، دیتا پروژکتور و پرده نمایش به مدارس استان ارسال شد که این امر باعثپیشرفت علم و همراهی بیشتر دانش آموزان با تکنولوژی روز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز