خبرگزاری کار ایران

۹ پروژه عمرانی در صومعه‌سرا به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۱۳۳

پروژه‌های آخرین روز از هفته دولت در صومعه‌سرا با اعتبار جمعاٌ بالغ بر ۴۹میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

غلامحسین رجبی در مراسم افتتاح مجتمع ریحانه النبی شهرک ابا‌تر از توابع بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: این مرکز در سه طبقه به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع ساخته شده است.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، وی با بیان اینکه این مجتمع شامل سالن ورزشی و آموزشگاه ۹ کلاسه است، افزود: تا کنون اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال برای این مجتمع آموزشی هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های آخرین روز از هفته دولت، در صومعه‌سرا با اعتبار جمعا بالغ بر ۴۹میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت و یادواره شهیدان رجایی و باهنر و ۲۴ شهید کارمند شهرستان صومعه‌سرا با حضور فرماندار، مسئولان اداره‌ها و نهاد‌ها در مصلای این شهرستان برگزار شد.

رئیس تبلیغات اسلامی گیلان در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ۲۴ شهید کارمند شهرستان صومعه‌سرا گفت: شهدا در مقابل تهاجم و ظلم دشمنان مانند سد آهنین ایستادند و عاشقانه به مقام شهادت دست یافتند.

وی با اشاره به اینکه سال ۶۰ یکی از سال‌های حساس انقلاب بود، تصریح کرد: دشمنان با ترور شخصیت‌های انقلاب قصد ضربه زدن به نظام را داشتند که با رهبری قدرتمند حضرت امام(ره)، انقلاب اسلامی ما به درستی هدایت و توطئه‌های دشمنان خنثی شد.

حجت‌الاسلام جمال یاری افزود: دولت شهید رجایی و باهنر دولتی مکتبی بودند که اعتقاد کامل به آرمان‌های امام راحل، انقلاب و شهدا داشتند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی با خون شهدا تثبیت شد، خاطرنشان کرد: شهدا با اهدای خون خود انقلاب اسلامی را برای همیشه بیمه کردند و امروز با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به قله رفیع افتخار نائل آمده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز