خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان؛

معاون اجرایی رییس جمهور و وزیر دفاع به گیلان می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۰۵۶

شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهور، به‌عنوان سخنران یادواره شهدای دولت در روز هشتم شهریور به گیلان خواهد آمد.

محمد احمدی‌پور گفت؛ شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهور، به‌عنوان سخنران یادواره شهدای دولت در روز هشتم شهریور به گیلان خواهد آمد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری یادواره شهدای دولت در گیلان تصریح کرد؛ گرامی داشت یاد و نام شهدای والامقام هفته دولت یک امر همیشگی است و هر سال باید با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود.

وی افرود؛ هفته دولت امسال در گیلان با حضور مدیران کشور و وزرایی که استان به آنان نیاز زیادی داشت در حال برگزاری است که این مهم با همت و پیگیری‌های وسیع استاندار گیلان محقق شد.

احمدی‌پور توسعه بخش مخابراتی و صنعتی و کشاورزی گیلان را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: به جهت اهمیت راه اندازی پروژه‌های وزارت دفاع و به تبعه آن توسعه استان، وزیر دفاع جهت افتتاح طرح وزارت خانه مطبوعش در شهرک صنعتی سپیدرود به گیلان سفر خواهد کرد.

این مسئول افزود: در حال حاضر صنایع گیلان با ظرفیت بسیار پایینی در حال فعالیت هستند که باید این وضعیت تغییر کرده و به توسعه بیانجامد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان، کمیسیون کارگری استانداری را یکی از کمیسیون‌های فعال دانست و بیان داشت؛ در این کمیسیون مشکلات کارگران به صورت مطلوب پیگیری و بررسی خواهد شد.

وی حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در گیلان را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: فعال شدن شهرک‌های صنعتی و مخصوصاً تغییر ساختار سیمان لوشان و سرمایه گذاری در این بخش مورد انتظار است.

احمدی‌پور بیان داشت: وضعیت گیلان کاملاً آرام بوده و تعامل بسیار خوبی بین استانداری، نماینده ولی فقیه، جامعه روحانیت و نیروهای نظامی و قوه قضائیه برقرار است که این امر موجب پیشرفت خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز