خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان؛

امنیت بسیار بالای ایران در خاورمیانه مایه افتخار است

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۳۲۰

وجود طبیعت زیبا، مواهب الهی و پتانسیل بالا در عرصه های مختلف موقعیت منحصر بفردی را برای استان بوجود آورده و این استان را به استانی بی نظیر تبدیل کرده است.

استاندار گیلان در دیدار با دانشجویان کارورزی دوره ۲۱ دافوس دانشگاه علوم انتظامی امنیت کشورمان را در مقایسه با کشورهای همسایه و منطقه، بی‌نظیر عنوان کرد و گفت: امنیت بوجود آمده در کشور موجب شده است تا مدیران اجرایی کشور با آرامش خاطر در جهت خدمت رسانی به مردم و توسعه و آبادانی کشور تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، نماینده عالی دولت درگیلان با بیان اینکه نشاط، بالندگی و همبستگی جامعه در سایه امنیت شکوفا می‌شود افزود: امنیت بوجود آمده در کشور مرهون شهادت، ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی عزیزانی همچون شماست که درخدمت نظام و جامعه هستند و جایگاه نیروی انتظامی در برقراری امنیت درجامعه برکسی پوشیده نیست.

وی افزود: امروز برخود می‌بالیم که کشور عزیزمان در قیاس با سایر کشورهای همسایه و خاور میانه از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

استاندار گیلان با اشاره به تلاش عزیزانی که به صورت آشکار و گمنام درجهت تأمین امنیت کشور در صحنه هستند افزود: امنیت بوجود آمده در کشور موجب شده است تا مدیران اجرایی کشور با آرامش خاطر در جهت خدمت رسانی به مردم و توسعه و آبادانی کشور تلاش کنند.

محمد علی نجفی وجود امنیت و آرامش را از جمله شاخص‌های توسعه پایدار در جامعه عنوان کرد و افزود: با استقرار دولت تدبیر و امید و به برکت حضور شما عزیزان الحمد ا… استان گیلان از آرامش و امنیت بسیار خوبی برخوردار است و مدیران استان در کمال رأفت، دوستی و صمیمیت و هماهنگ، هم صدا و هم سو در جهت خدمت رسانی به مردم و منافع استان در تلاش هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به ظرفیت و توانمندی بالای استان در بخش‌های مختلف تصریح کرد: وجود طبیعت زیبا، مواهب الهی و پتانسیل بالا در عرصه‌های مختلف موقعیت منحصر بفردی را برای استان بوجود آورده و این استان را به استانی بی‌نظیر تبدیل کرده است.

رییس دانشکده فرماندهی و ستاد دانشگاه علوم انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی با توجه به گستردگی و تنوع ماموریت و خدمت رسانی به مردم، ارتقاء تحصیلی در این نیرو ضرورت دارد.

سردار هندیانی گفت: ۱۴ رشته کار‌شناسی ارشد در دوره‌های تخصصی در این دانشکده وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز