خبرگزاری کار ایران

نماینده عالی دولت در گیلان؛

مراسمات مذهبی شکل دولتی به خود نگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۳۱۵

در مراسم مذهبی باید حضور مردمی تقویت شود.

استاندار گیلان در آستانه هفته کرامت در دیدار هیئت خادمین رضا(ع) کانون جوانان رضوی گفت: در مراسم مذهبی باید حضور مردمی تقویت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، نماینده عالی دولت در گیلان توفیق خدمت به ائمه اطهار(ع) را افتخاری بزرگ دانست و افزود: خادم امام رضا(ع) بودن افتخاری ارزشمند است که نصیب حال شما عزیزان شده است و باید قدر این فرصت مغتنم را بدانند.

وی برگزاری مراسم مذهبی بارویکرد مردمی تأکید کرد و افزود: تلاش برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دینی و ومذهبی به شکل مردمی از جمله موارد مهمی بشمار می‌رود که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

استاندار گیلان در ادامه افزود: مخالف همکاری، هماهنگی مسئولین دولتی در برپایی جشن‌ها وعزاداریهای مذهبی نیستیم اما نباید اینگونه مراسم شکل دولتی به خود گیرد.

نجفی برهدایت افراد جهت برگزاری مراسم به صورت یکپارچه و هرچه باشکوه‌تر تأکید کرد و افزود: مردمان گیلان مردمانی با ایمان و تقوایی بالایی هستند که با اخلاص در مراسم مذهبی حضور دارند و هنرما براین است که از فرصت حضور مردم بهره گیریم.

اسحاق معبود مژدهی مسئول هئیت خادمین رضا(ع) رشت در ادامه به تشریح فعالیت این هئیت پرداخت و با اشاره به استقبال از کاروان خادمین رضوی اظهار داشت: هئیت خادمین الرضا(ع) درسال جاری نیز همانند سال‌های گذشته در دهه کرامت میزبان کاروان خادم حرم رضوی خواهدبود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز