خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر لاهیجان؛

همزمان با هفته دولت خیابان‌های لاهیجان آسفالت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۳۱۲

جمع‌آوری آب‌های سطحی که در ایام پاییز و زمستان به دلیل بارندگی، مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد می‌کند از دیگر طرح‌های در دستور اجرا است.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان مردم را شایسته و لایق خدمت‌رسانی دانست و گفت: طبقات محروم جامعه باید مورد توجه خاص مسئولان و دولتمردان باشند و عنایت و محبت مسئولان نسبت به مردم بیشتر شود تا مردم دولتمردان را پشتیبان و حامی خود بدانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لاهیجان، ابراهیم مهربان افزود: شهیدان رجایی و باهنر توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند و خدمات قابل توجهی به مردم به ویژه محرومان ارائه دهند که برکات آن تاکنون نیز ادامه دارد.

وی با تاکید بر ضرورت پرهیز از شعار دادن و گرایش به عمل‌گرایی افزود: باید پیرو راستین این شهیدان بزرگوار بود زیرا این‌ها از شعار دادن فاصله گرفته و مرد میدان عمل بودند.

مهربان آسفالت خیابان‌ها و معابر اصلی شهر را یکی دیگر از طرح‌های مهم در هفته دولت دانست و یادآور شد: انجام این پروژه کمک زیادی به برطرف شدن مشکل حمل و نقل و زیباسازی شهر می‌کند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دولتمردان باید برای رفاه و برطرف شدن محرومیت مردم باشد، انجام عملیات پل رزمندگان لاهیجان در هفته دولت را در دستور کار شورا و شهرداری این شهر عنوان کرد.

مهربان با قدردانی از پرسنل پرتلاش شهرداری لاهیجان، نقش آن‌ها را در به ثمر رساندن طرح‌ها و پروژه‌های شهری در تمام زمینه‌ها بسیار مهم دانست.

وی تکمیل و افتتاح پارک گل‌ها، پارک رفتگر و آغاز عملیات پارک عاقلیه لاهیجان را از دیگر پروژه‌ها از جمله طرح‌های فرهنگی و رفاهی در هفته دولت برشمرد.

رئیس شورای شهر لاهیجان به پروژه مشترک با اداره آب و فاضلاب شهر لاهیجان اشاره کرد و ادامه داد: جمع‌آوری آب‌های سطحی که در ایام پاییز و زمستان به دلیل بارندگی مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد می‌کند از دیگر طرح‌های در دستور اجرا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز