خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل کمیته امداد گیلان؛

رئیس جدید کمیته امداد املش معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۶۰۶

هرچه قدر خانواده‌ها بتوانند شناخت درستی از آسیب‌های اجتماعی کسب کنند، می‌توانند فرزندان خود را از ابتلاء به این آسیب‌ها مصون بدارند.

طی نشستی با حضور امام جمعه موقت املش و جمعی از مسئولین شهرستان‌های املش و رودسر، علی‌نژاد به سمت مدیر جدید کمیته امدادامام خمینی شهرستان املش معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان املش، در این مراسم مدیرکل کمیته امداد گیلان ضمن قدردانی از همه امدادگران این نهاد به جهت خدمت رسانی صادقانه به نیازمندان تاکید کرد: هرچه قدر خدمت رسانی بهتر و با علم و آگاهی انجام شود از دغدغه‌های مردم و محرومان در زمینه‌های مختلف کاهش می‌یابد.

حسین علی محمدی با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، موضوع اشتغال است، گفت: همه بویژه مدیران این مجموعه، باید تلاش کنند تا با برنامه ریزی صحیح و تدبیر و با همراهی و مساعدت با مددجویان تحت پوشش، آنان را در جهت پیشبرد اهداف‌شان چه از لحاظ ایجاد اشتغال و چه ارتقاء سطح فرهنگی و علمی و… هدایت کنند.

وی آشنایی مددجویان با مشکلات و مسائل مختلف اجتماعی را راهی برای کاهش این مشکلات عنوان کرد و افزود: هرچه قدر خانواده‌ها بتوانند شناخت درستی از آسیب‌های اجتماعی کسب کنند می‌توانند فرزندان خود را از ابتلاء به این آسیب‌ها مصون بدارند.

در ادامه این نشست پنجی، مدیر قبلی کمیته امداد املش، به برخی از اقدامات انجام شده در حوزه مدیریتی خود اشاره کرد و علی‌نژاد، مدیر جدید کمیته امداد این شهرستان نیز مساعدت، همراهی و همدلی همگان را در جهت رسیدن به اهداف عالیه این نهاد ضروری دانست و بر انجام وظائف محوله بر امدادگران در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.

در پایان مدیر کمیته امداد گیلان، ضمن قدردانی از زحمات پنجی مدیر قبلی کمیته امداد املش، علی‌نژاد را به سمت مدیر جدید کمیته امداد این شهرستان معرفی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز