خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان؛

گیلان آماده اجرای بسته حمایتی دولت از تولید است

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۵۴۰

از نقدهای صاحبان اندیشه و رسانه‌ها استقبال شود. نباید ارتباط خود را با منتقدان صاحب اندیشه قطع کنیم.

استاندار گیلان در سمینار فرمانداران که با حضور معاونین وی برگزار شد با اشاره به برگزاری کارگروه‌های حمایت از تولید درگیلان گفت: ما برای اجرای بستهٔ حمایتی دولت از رونق تولید آمادگی کامل داریم.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی نجفی با بیان اینکه کارگروه‌های حمایت از تولید در استان از چند ماه پیش در راستای بهبود فضای کسب و کار و تقویت سرمایه گذاری بخش خصوصی برگزار شده است، گفت: استان گیلان آماده اجرای بسته حمایتی دولت از تولید است و از فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان می‌خواهم در اجرای این بستهٔ مهم حمایتی، از هیچ تلاش و کوششی فرو گذاری نکنند. چرا که به بهبود معیشت مردم، ایجاد اشتغال، کاهش تورم و خروج از رکود منجر خواهد شد.

نجفی همچنین با اشاره به تقدیم لایحه سیاست‌های اقتصادی خروج غیرتورمی از رکود گفت: این لایحه در راستای اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، ایجاد تحرک اقتصادی و رفع موانع تولید و سرمایه گذاری به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است که پس از تصویب در استان‌های مختلف اجراء خواهد شد و به شکوفایی اقتصادی منجر می‌شود.

وی با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاری حفظ اشتغال موجود و کار آفرینی، از سیاست‌های کاری اعلام شده وی از ابتدا بوده است، گفت: با آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید اتفاقات خوبی درحال شکل گیری است که باید سعی کنیم اثرات آن برای مردم کاملا ملموس باشد.

استاندار گیلان با اشاره به تشکیل کار گروه‌های حمایت از تولید گفت: برگزاری این کارگروه‌ها نباید فقط اثر رسانه‌ای داشته باشد بلکه عملیاتی باشد و منجر به کسب نتیحه شود.

نجفی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن هفتهٔ دولت، اهتمام جدی فرمانداران در برگزاری ویژه برنامه‌های این هفته و بیان دستاورد‌ها و گزارش عملکرد دولت را خواستار شد.

استاندار گیلان همچنین با اشاره به سیاست کاری مهم استان در ایجاد آرامش و پیوند آن با شعار آرامش و امید هفتهٔ دولت گفت: در بیان گزارش‌ها و دستاورد‌ها از ظرفیت رسانه‌های توانمند و نخبگان و صاحبان اندیشه بهره گیری شایسته شود.

نجفی با بیان اینکه صدا و سیما و مطبوعات و دیگر رسانه‌ها برای پیشرفت و توسعه گیلان همراهی دارند، گفت: از نقدهای صاحبان اندیشه و رسانه‌ها استقبال شود و نباید ارتباط خود را با منتقدان صاحب اندیشه قطع کنیم.

وی با تأکید براینکه البته باید بین تخریب و نقد تفاوت قائل شد، گفت: سیاست دولت با توجه به مدیریت و اخلاق اسلامی استقبال و پذیرش از نقد‌ها است.

نجفی در بخش دیگری از سخنانش همچنین بر اجرای طرح‌های زیست محیطی، بهره گیری از توان سازمان‌های مردم نهاد در مقابله باپسماند‌ها، تقویت طرح‌های دریا، تکریم ارباب رجوع تأکید و با اشاره به ضرورت تعامل مناسب با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ائمهٔ جمعه با حفظ رعایت استقلال قوهٔ مجریه گفت: گیلان از لحاظ تعامل با این عزیزان در راستای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان جزء بهترین استان‌ها است.

وی همچنین برتقویت گفتمان سیاست‌های دولت تدبیر و امید تأکید کرد و گفت: به عنوان مجری سیاست‌ها و امین دولت در شهرستان‌ها جهت تبیین و اجرای این سیاست‌ها کوشا و قوی وارد شوید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز