خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان؛

فرقه‌های نو ظهور برای تضعیف باورها از سوی دشمن است

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۴۸۶

در حال حاضر فضای فرهنگی کشور نیاز به شناخت درستی از فرقه‌هایی که به مرور زمان متولد می‌شوند، دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: باورهای فرقه‌ها با هدف تضعیف اعتقادات عمیق مردم جامعه برنامه‌ریزی و ارائه شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت‌الاسلام جمال یاری در کارگاه آموزشی آشنایی با فرق و ادیان و مذاهب ویژه مربیان پرورشی، با بیان اینکه تشخیص حق از باطل دشوار است، اظهار کرد: بسیاری از بزرگان و صاحب‌نظران هم نتوانستند حق را از باطل تشخیص دهند.

وی با اشاره به اینکه در مباحثسیاسی نیز باید قدرت تشخیص حق از باطل را داشت گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی گروهک‌هایی با شعار حق‌طلبی ظهور کردند اما در عمل دیدیم که حرف‌هایی که مطرح می‌کردند در پیروی از قدرت‌طلبی بود.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر فضای فرهنگی کشور نیاز به شناخت درستی از فرقه‌هایی که به مرور زمان متولد می‌شوند دارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه فرقه‌های تازه ظهور برای تضعیف باورهای ما از سوی دشمن برنامه‌ریزی و ارائه شده است، تصریح کرد: این باور‌ها با هدف تحقیر و تضعیف اعتقادات و باورهای عمیق ما برنامه‌ریزی و ارائه شده است.

یاری افزود: سران فرقه‌های مذکور تلاش می‌کنند تا به نحوی این مذاهب نو ظهور را برای مردم تبلیغ کنند تا تشخیص حق از باطل در آن مشکل باشد.

وی برگزاری چنین کارگاه‌هایی را برای اقشار مختلف جامعه به‌ ویژه فرهنگیان ضروری دانست و اظهار کرد: تربیت نسل جوان و آینده‌ساز کشور به دست فرهنگیان است و اگر دانش‌آموزان اسوه تحصیل‌کرده و نخبه باشد اما از نظر اعتقادی سست باشد با حضور وی در جامعه مشکلاتی ایجاد می‌شود.

این مسئول یادآور شد: اداره تبلیغات اسلامی گیلان آمادگی پاسخگویی به برخی از شبهات مردم را در زمینه مسایل اعتقادی و مذهبی دارد و برای تقویت کار‌شناسان امر کارگاه آموزشی با حضور ۳۰ نفر و با بهره‌مندی از اساتید برجسته و اهل فن به مدت ۱۱ ماه برگزار کردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز