خبرگزاری کار ایران

انتخاب صادرکنندگان نمونه استان گیلان در سال ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۰۸۲

تمامی صادرکنندگان کالا و خدمات می توانند به منظور شرکت در این رقابت با مراجعه به سایت اختصاصی سازمان توسعه تجارت ایران به آدرس اینترنتی www. tpo. ir و دریافت شرایط و ضوابط ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه براساس گروه های کالایی خود اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از ثبت نام اینترنتی بنگاه های اقتصادی و صادرکنندگان فعال با هدف انتخاب صادرکنندگان نمونه استان گیلان در سال ۹۳ خبر داد.

علی منتظری با اشاره به آغاز نام نویسی از فعالان عرصه صادرات کالاها و خدمات غیرنفتی استان گفت: شناسایی الگوهای موفق و فعال در عرصه صادرات، ایجاد رقابت استانی بین صادرکنندگان و معرفی آنها به عنوان صادرکنندگان برگزیده استانی و ارج نهادن به فعالان عرصه صادرات کالاها و خدمات غیرنفتی از جمله اهداف این فراخوان است.

وی افزود: تمامی صادرکنندگان کالا و خدمات می توانند به منظور شرکت در این رقابت با مراجعه به سایت اختصاصی سازمان توسعه تجارت ایران به آدرس اینترنتی www. tpo. ir و دریافت شرایط و ضوابط ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه براساس گروه های کالایی خود اقدام کنند.

منتظری تصریح کرد: ثبت نام الکترونیکی فراخوان انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه بیستم شهریور ماه سال جاری و از طریق آدرس http: / / nemoonesh. tpo. ir برای کلیه متقاضیان امکان پذیر است.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان می بایست اصل مدارک و مستندات خود را حداکثر تا تاریخ ۲۷ شهریورماه به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی سال ۹۳ مستقر در سازمان صنعت، معدن وتجارت تحویل داده و کد رهگیری خود را دریافت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تصریح کرد: دبیرخانه کارگروه استانی بعد از اتمام مهلت های تعیین شده از پذیرش پرونده و ثبت نام الکترونیکی متقاضیان معذور است.

وی افزود: صادرکنندگان می توانند جهت کسب هرگونه اطلاعات به معاونت توسعه تجارت خارجی، امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز