خبرگزاری کار ایران

بازدید فرماندار و نماینده رضوانشهر از پروژه راه ییلاقی پره سر

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۳۱۰

برای اجرای این پروژه عمرانی به طول ۴/۶ کیلومتر به مبلغ شش میلیارد و چهارصد میلیون ریال هزینه شده که می‌بایست از محل اعتبارات تبصره ۲۲ ماده ۱۸۰ قانون برنامه و سایر منابع تأمین شود.

حمیدرضا امام پناهی به اتفاق نماینده شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی از پروژه آسفالت راه روستایی سرک به شیروا بخش مرکزی شهرستان بازدید و از نزدیک روند پیشرفت فیزیکی این پروژه را پیگیری کردند.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، حمیدرضا امام پناهی در حاشیه این بازدید اظهار اشت: برای اجرای این پروژه عمرانی به طول ۴/۶ کیلومتر به مبلغ شش میلیاردو چهارصد میلیون ریال هزینه شده که می‌بایست از محل اعتبارات تبصره ۲۲ ماده ۱۸۰ قانون برنامه وسایر منابع تأمین شود.

طول این محور ۲۳ کیلومتر است که ۱۸/۴ کیلومتر باقی مانده در صورت تأمین اعتبار اجرا خواهد شد و تعداد روستاهای بهره‌مند از این پروژه ۱۹ روستای بخش مرکزی شهرستان چه دائم و چه کوچ نشین است.
همچنین فرماندار رضوانشهر به همراه شکری نماینده مردم حوزه انتخابیه شهرستان و اعضاء شورای اسلامی و دهیار آقا مسجد از جاده راه روستای ییلاقی آقا مسجد(چنگلیزه خونی، گنگه لیوه) بخش پره سر که در حال تعریض است، بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز