خبرگزاری کار ایران

پاکسازی ورودی شهر آستارا از زباله توسط دهیاران و خبرنگاران

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۶۷۷

پیشگامی دهیاران و خبرنگاران در اینگونه حرکت‌ها بسیار تأثیر گذار است، زیرا هر دو قشر از بطن مردم هستند.

دهیاران بخش مرکزی و خبرنگاران شهرستان آستارا ورودی این بندر مرزی از سمت رشت را از زباله ها پاکسازی کردند.
به گزارش ایلنا از بندر مرزی آستارا، در یک اقدام فرهنگی که «چنگیز شکوری» بخشدار مرکزی آستارا در کنار سایر طبیعت دوستان حضور داشت، ورودی این شهر در روبروی استیل عباس آباد و حاشیه پلیس راه آستارا – تالش از زباله های به جای مانده از بیتوته مسافران پاکسازی شد.
چنگیز شکوری، بخشدار مرکزی آستارا در حاشیه این مراسم خاطرنشان کرد: پس از تعطیلات عید سعید فطر و ورود تعداد بی شماری مسافر به این بندر مرزی، حجم عظیمی از زباله در طبیعت، معابر، پارک ها و تفرجگاه ها به جای مانده است که طبیعت دوستان با حضور در مناطق مختلف به جمع آوری زباله های پلاستیکی و تجزیه نشدنی پرداختند.
وی ادامه داد: متأسفانه این انباشتگی و پراکندگی زباله ها در مناطق مختلف و توریستی شهر، چهره این منطقه بندری و توریستی را تغییر داده است.
شکوری اضافه کرد: پیشگامی دهیاران و خبرنگاران در اینگونه حرکت ها بسیار تأثیر گذار است، زیرا هر دو قشر از بطن مردم هستند.
وی در پایان ضمن اشاره به اینکه زباله های جمع آوری شده با خودروی حمل زباله شهرداری به محل دفع زباله های شهرستان منتقل شد، تأکید کرد: برای نهادینه شدن فرهنگ طبیعت دوستی، باید اینگونه برنامه ها برگزار و تداوم یابد و لذا مقرر است دهیاران بخش مرکزی با همکاری تعاونی دهیاران نسبت به جمع آوری زباله‌های مناطق مرزی و معابر بخش مرکزی اقدام مداوم بعمل آورند و برای نهادینه شدن فرهنگ طبیعت دوستی، اینگونه برنامه‌ها باید برگزار و تداوم یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز