خبرگزاری کار ایران

تقدیر شهردار لاهیجان از نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۰۰۳

شهردار لاهیجان در پیامی از ابوذر ندیمی، نماینده مردم شهرهای لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

کحالی، شهردار لاهیجان، در پیامی از ابوذر ندیمی، نماینده مردم شهرهای لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.
به گزارش ایلنا از رشت، مشروح پیام به شرح زیر است:
برادر ارجمند، جناب آقای ابوذر ندیمی، نائب رئیس محترم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده محترم مردم شهرهای لاهیجان و سیاهکل، از تلاش ها و زحمات شما در عرصه قانون گذاری کشور کمال تشکر را دارم و نیز از حمایت های تیزبینانه و هوشیارانه شما که از شهرداری ها و دهیاری های کشور جانانه دفاع نموده اید و زبان گویای این خادمین همیشه در صحنه بوده اید قدر دانی می نمایم.
امروزه با گسترش همه جانبه فضای شهری و ارایه خدمات متنوع و انجام امور عمرانی، فرهنگی و هنری از سوی شهرداری ها، این بازوان اجرایی هر شهر، بیش از گذشته نیاز به حمایت و توجه دولتمردان محترم دارند.
امید است که با پیگیری های مداوم حضرتعالی در عرصه قانون گذاری کشور، شاهد توسعه پایدار و آبادانی شهرها و روستاهای ایران عزیز و سر بلند اسلامی و رفاه هر چه بیشتر هموطنانمان باشیم. برای شما و سایر مسئولین کشوری، استانی و شهری که با عزمی راسخ در صدد ارتقاء بیش از پیش این مرز پر گهر و سربلندی هموطنان شهید پرورمان هستید، از درگاه ایزد منان توفیق روز افزونتان را خواستارم.
شایان ذکر است نماینده مردم شهرهای لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی چندی پیش در گفتگویی از شهرداری های کشور حمایت خود را اینگونه اعلام داشت: در هیئت ریسه فراکسیون مدیریت روستایی و شهری موضوع تراکم فروشی مطرح شده که برای تأمین منبع درآمد باید یا دولت از محل نفت و مالیات پول بدهد یا به شهرداری اجازه دهیم کار اقتصادی کنند یا اینکه از مردم عوارض و درآمدهای مختلف بگیرند.
وی در ادامه مطرح کرد: بر اساس آنچه محل بحثاست که آیا راهی برای درآمد مردم متصور است؟ اگر دولت کمکی به شهرداری کند ممکن است موضوع تراکم فروشی تا حدی مدیریت شود ولی اگر کمکی نشود شهری که روزانه میلیاردها تومان هزینه جمع آوری زباله دارد چاره ای جز تراکم فروشی ندارد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه این که تراکم فروشی کار اشتباهی است، تاکید کرد: به جابه جایی منابع هم باید توجه شود و اینکه شهر از چه محل درآمدی باید تبدیل به مجموعه های ورزشی و فرهنگی، برنامه های خدماتی و… شود.
ندیمی تصریح کرد: جفای به شهرداری ها و دهیاری ها در شرایطی صورت می گیرد که دولت حق شهرداری و دهیاری را پرداخت نکند، کاری که در سالهای گذشته انجام شد و یا دولت حقوق از مالیات یا سوخت را پرداخت نکند و یا انتظار داشته باشیم ولی منابع ندهیم. تراکم فروشی در ذهن هیچ کسی قابل قبول نیست منتهی به شرطی که جانشین منابع مشخص شده باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز